wyspa7 0 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Witam, od kilku tygodni obserwuje w aucie lekkie bicie, trzęsienie autka podczas jazdy. Wyraźnie odczuwa się to, gdy podczas jazdy oprę prawą nogę o tunel środkowy - wyraźnie czuć wibracje. Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła (objawy ustają) pojazd toczy się równiutko. Co moze byc przyczyną tego stanu rzeczy? Czy poduszka pod skrzynią mówi papa... czy szukac czegos innego. Jak ewentualnie sprawdzić te poduszkę? Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapelastik 0 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Według mnie jeśli występuje w twoim aucie koło dwumasowe to to jest przyczyną drgań,ja u siebie własnie wymieniam te ustroństwo pocieszę że kosz 1540 zł sam dwumas i nie tylko silniki Tdi to maja o czym się w bolesny sposób przekonałem,więc kolego sprawdź czy w twoim modelu występuje dwu mas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norge10 0 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Czytałem że przeguby napędowe wewnetrzne wywołują takie wibracje kiedy są żużyte i należy je wtedy wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyspa7 0 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Czytałem że przeguby napędowe wewnetrzne wywołują takie wibracje kiedy są żużyte i należy je wtedy wymienić Hej, w sobotę zmieniłem oponki na zimowe, koła wyważone.... dalej to samo. Jak sprawdzić czy mam dwumasę... Też słyszałem o tych przegubach...zabiorę się w pierwszej kolejności za to.. Napiszcie jak sprawdzić czy przegub wew. jest uszkodzony... chciałbym posiadać jakaś wiedzę zanim pojadę do mechaniora.....aby nie przekonać się po wymianie kompletu..że to jednak nie to.. Pozdrawiam andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekk2000 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Też miałem ten problem.Po wymianie przegubów wewnętrznych wszystko wróciło do normy-nic nie trzęsie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapelastik 0 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 By sprawdzić czy masz dwumas najprościej-może banalne, ale idź do sklepu z częściami jakiegoś lepszego i niech ci sprzedawca powie czy twój model fury ma dwumas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knipex 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 A4 1.9 TDi '96.Tez mam problem z wibracjami na wyzszym biegu.Najbardziej da sie to odczuc na czworce przy pokonywaniu wzniesienia.Problemy zaczely sie gdy wymienilem wahacze.Zmienilem tez lozyska,amortyzatory ,przeguby zewnetrzne,tarcze i klocki, gumy na drazku stabilizatora,koncowki przekladni i laczniki stabilizatora.Mozna powiedziec,ze przod jest nowy a przedtem nie bylo wibracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się