Skocz do zawartości

wyspa7

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wyspa7

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Ciechocinek

Auto

  • Model
    brak
  • Nadwozie
    brak
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    brak
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wyspa7

0

Reputacja

  1. oki - sprawdzę te luty…może to też przyczyna tego wzbudzania się alarmu
  2. spoko, lutownica nie straszna... wyjmowałeś tę pompkę??? - coś trzeba odkręcić…. bo sprawdzałem wczoraj w neij wtyczki czy dobrze siedzą….i nie widziałem tam żadnej śruby…a siedziała dosyć mocno w tej gąbce
  3. tak…w 17 mogę wejść i mam: software coding - 00140 worshop code 19411
  4. właśnie nie mogę wejść w 35…..
  5. dzięki za pomoc…. niestety to co znalazłem to wejście w 35 ….ale niestety nie łączy mi się z tym modułem….. chyba, że to inaczej ma być
  6. a możesz napisać jak to zrobić?
  7. Witam, od kilku dni zmagam się z samoczynnym włączaniem alarmu - autko wyje sobie w różnych miejscach i o różnym czasie:) krańcówki w drzwiach i bagażniku przejrzane, przy zamykaniu drzwi , pokrywy bagażnika ładnie wszystko gaśnie. Brak czujników w kabinie. Aha, jeszcze syrena alarmu w lewym nadkolu - "żyje własnym życiem". Czasem przy zamykaniu z kluczyka ją słychać, a czasem nie. Nie ma to jednak związku ze wzbudzaniem się alarmu. Jak "trąbnie" to się wzbudzi alarm, a jak nie "trąbnie" to też lubi wyć. Alarm nie jest mi bardzo potrzebny więc: 1. Czy jest możliwość odłączenia alarmu poprzez VAG w tym roczniku (95.r), czy wypięcie alarmu spod siedzenia jest możliwe - czy trzeba coś później jeszcze ustawiać poprzez VAG itp. 2. Czy jest możliwość sprawdzenia co wzbudza ten alarm poprzez VAG - historia logów itp??
  8. Kupiony…kupiony….po b6…b7 przyszedł czas na B5 A na poważnie…to mechanicznie jestem pod wrażeniem pracy wykonanej przy aucie. Dawno nie jechałem tak cichym dieslem i tak komfortowo mimo wieku autka. Można napisać, że i szybkim bo kilka "bemek" musiałem światłami pogonić z lewego pasa na swoje miejsce . Hamulce robią robotę..., żeby nie pasy…do pod kierownicą kierownika by trzeba szukać…. Nie martw się trepek zawsze możesz zadzwonić na święta i posłuchać jak silniczek pracuje . A ja będziesz przejeżdżał to i przytulić adele pozwolę Przyznaj, że łezka się w oku zakręciła - widziałem - nie ma się czego wstydzić. Dobrze, że od Niemca nie brałem autka….bo by gonił do granicy Zmykam się przywitać dalej zacna bawaria, przywitała nowy rok z trepkowozem….już niedługo na właściwych blachach jakiegoś "cal spota" by trzeba zrobić
  9. Trafi…trafi - czekam aż ogarniesz temat w sobotę i zadzwonisz, że można ją już odebrać. Zajmie miejsce w garażu koło rówieśniczki z bawarii…. nawet kolor podobny
  10. wyspa7

    B7 Crew

    Witam, może ktoś pamięta ogłoszenie z kompletnymi rozrządami do naszych autek. Była tam lista z podzespołami i cenami. Nie mogę teraz nigdzie tego znaleźć....
  11. No ja też bym się zapisał na jakiś motorek - suzuki gsr 600 lub odpowiednik yamahy...
  12. wyspa7

    Kończący się termostat??

    Panowie, pacjent jak podpisie czyli b7/alt - nie znalazłem odpowiedniego prefiksu Od pewnego czasu pojawia się błąd: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent podejrzewam kończący się termostat - chociaż wskazówka stoi cały czas połowę grubości poniżej 90 stopni, a żeby dojść do tego stanu potrzebuję ok 6-8 km. ponieważ an dniach będę zakładał LPG, więc nadaża sie dobra okazja aby go razem wymienić - zdejmowanie kolektora. Dzwoniłem do ASO i cena zabija 430 PLN Znalazłem coś takiego na Allegro: TERMOSTAT BEHR ORYG AUDI A4 B6 B7 A6 C5 1.8T 2.0 (3117060509) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. TERMOSTAT BEHR ORYG AUDI A4 B6 B7 A6 C5 1.8T 2.0 (3146394110) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chyba to są te same termostaty tylko cena delikatnie inna. Czy warto w to zainwestować - naprawdę AUDI wstawia tego typu termostaty na pierwszy montaż. Czy dać sobie spokój i przeprosić ASO Pozdrawiam
  13. Podepnę się jeszcze pod temat. Mam podobny problem po jakimś czasie gaśnie bixenon w lewej lampie. Wyłączenie i włączenie i dalej świeci 5-10 minut i od nowa gaśnie. Podejrzewam również przetwornicę. Pytania: 1. Czy mogę przełożyć przetwornicę z lewej lampy do prawej i odwrotnie. 2. Jaka jest /i czy wogle jest/ różnica w przetwornicy dla zwykłego xenonu i bixenonu??
  14. Nie wszyscy - pisałem już, że u mnie również po wywaleniu wałków zmieniła się praca silnika. Oczywiście wkręca się lepiej i chodzi jakby trochę ciszej ale pojawił się jak dla mnie bardzo denerwujący rezonans "drgania" w pewnym zakresie obrotów silnika. Jego praca stała się twardsza niż w przed wymianą. Zauważyłem to już w dniu odbioru auta po kastracji. Wymieniłem poduszki silnika, skrzyni, dwumas i plecionkę i nadal drgania są. Przebieg to 260 tyś i jakieś 20 tyś od wywalenia wałków. Szczerze mówiąc teraz dwa razy bym się zastanowił przed tą kastracją. Cały zabieg robiłem w Gdańsku w AZ, więc chyba nic nie spartolili. Silnik BPW. Jeśli to nie tajemnica, to ile kosztowała cała akcja w gdańsku. Ile cała operacja trwała??
  15. Dzięki za pomoc. Myślę, że i bez adwokata dam sobie radę. Bo mam protokół z miejsca zdarzenia podpisany przez sprawcę (kierowcę bo samochód właściciela firmy), zdjęcia, dokumentację papierową z generali z kopia do sprawcy. Twierdzi (właściciel firmy) ze nadał wszystko zwykłym listem, ale Generali tego nie ma więc zapewne kręci. Więc będzie się musiał przejechać ze 2 razy (najpierw sprawca - kierowca i pewnie właściciel samochodu) - nie chodzi tu juz o kase - tylko wyleczenie cfaniaka Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...