Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Twardy hamulec


matyss

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam problem z pedalem hamulca a mianowicie chodzi mi o to, ze jak postoi ze 2dni (bez jazdy) to pozniej przed odpaleniem trzymam noge na hamulcu i on jest twardy,musze zaciagnac reczny, poniewaz auto sie toczy. Po odpaleniu auta hamulec jest normalny (miekki),takze podczas jazdy nic sie z nim nie dzieje. Czy jest to normalne czy cos jest nie tak? prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odpalisz i od razu pedał mięknie to ok a jak musisz dłużej poczekać to może być np pompa podciśnienia nieszczelna a dokładnie "węrzyk" który z niej wychodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie od razu mieknie i pozniej jest wszystko normalnie.jakies 2 miesiace temu kupilem auto i to jest moja pierwsza audica i wydalo mi sie to dziwne z tym hamulcem.dziekuje za odpowiedzi,pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ, że jak zgasisz auto i zacznie pompować hamulcem to będzie się on robił coraz twardszy i będzie brał coraz wyżej.

Jak teraz uruchomisz silnik to hamulec momentalnie zrobi się miękki i wejdzie do tego momentu, gdzie zwykle bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co tylko chodzi mi o to ze jak gasze auto to hamulec jest normalny (miekki) i pozniej nic nie pompuje po zgaszeniu auta.przychodze po 2 dniach i przed odpaleniem auta wciskam hamulec bez pompowania on jest twardy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co tylko chodzi mi o to ze jak gasze auto to hamulec jest normalny (miekki) i pozniej nic nie pompuje po zgaszeniu auta.przychodze po 2 dniach i przed odpaleniem auta wciskam hamulec bez pompowania on jest twardy

dlatego ze masz wspomaganie podcisnieniowe

które nie utrzyma sie w układzie przez taki czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem podobnie tyle, że u mnie już po paru godzinach postoju pedał był twardy a do tego po jakimś czasie był twardy podczas hamowania :thumbdown: co nie było przyjemne :thumbdown:.

Po wielu próbach :wallbash: i kombinacjach :wallbash: okazało się że winę za powyższe ponosi guma ( nieszczelna ) łącząca przewody dostarczające podciśnienie do serwa która znajduje się na grodzi silnika ( na wysokości akumulatora )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...