tomaszzz Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Witam wszystkich mam takie male pytanie jak w temacie pare dni temu roblem rozrzad bo byl jego czas, dzisiaj patrze a z pompy wtryskowej zapierdziela paliwo i czy da rade wyciagnac to pompe bez ponownego zdejmowania przodu (dodatkowe koszta).
SotoM Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 da rade od strony rozrzadu musisz zdjąć koło pasowe pompy- czasami ciężko je z klina zbić uprzednio odkręcając nakrętkę kluczem 21mm odkręcić 2ie nakrętki na klucz 13mm. no i rwszta smieci do odpiecia od pompy a skąd ci cieczy??
tomaszzz Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Opublikowano 14 Listopada 2010 myslalem ze z tego miejsca co sie wkreca manometr ale nie wygloda tak jak by na tym duzym oringo co jest przykrecony ten nastawnik (chyba dobrze sie wypowiadam) zly jestem ze nie cieklo to przed zrobieniem rozrzadu bo tak to za jednym razem bym to zrobil P. S. dzieki za szybka i konkretna odpowiedz.
pawelwor Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Jeśli z pod nastawnika ucieka paliwo, to nawet pompy nie musisz wyjmować. Wystarczy odkręcić nastawnik (4 śruby z czego jedna trójkątna) i wymienić uszczelkę
SotoM Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 bo moze ci co robili rozrzad wkrecali czujnik zegarowy w głowiczke i spr.kat poczatku wtrysku- albo cos uszkodzili i cieknie albo nie dokrecili i cieknie... chyba ze spr VAG'iem to juz co innego....
tomaszzz Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Opublikowano 14 Listopada 2010 To mi robil koles a mam do niego zaufanie tak ze przy pompie nic nie bylo grzebane, to nie chodzi o o ta gorna obudowe nastawnika tylko o ta czesc gdzie sa poprzykrecane przewody wysokiego cisnienia, rozmawialem z kumplem ze ostatni do niego przyjechal gosciu z sharanem i podobna usterke mial, to za samo zregenerowanie pompy zaplacil trzy stowy tzn wymiana uszczelnien i jezeli dobrze zrozumialem tulejowanie tak ze suma do zniesienia.
pastaldo Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Ja dopiero zakończyłem podobny problem. Z tym że u mnie była cała pompa mokra w paliwie właśnie włącznie z tymi przewodami. Okazało się że jednak to była uszczelka pod deklem nastawnika i pryskało we wszystkie strony. Wymieniłem i sucho. Może lepiej wymienić na początek ten oring za 15 zł a potem sprawdzać czy trzeba regenerować pompę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się