adam0551 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam Panowie! 1,8 ADR skrzynia automat 01N 4 biegowa. Czy lpg ma jakiś wpływ na pracę tej skrzyni? Zauważyłem że podczas jazdy na lpg zdarza się że auto nie zmienia płynnie biegów, częściej redukuje biegi. Natomiast na Pb nie mam takich objawów. Skrzynia pracuje idealnie, płynnie zmienia biegi, i nie redukuje tak często gdy np spada prędkośc i obroty silnika tzn nie redukuje tak często do 3 tylko rozpędza się dalej na 4 biegu. Nie jest to przecież zaawansowana technologicznie skrzynia, więc nie powinno się nic dziac jeśli chodzi o różne zasilania paliwem. Graty z lpg to: Stag 300, wtryski valtek 1 ohm, reduktor tomasetto artic do 150KM. W serwisie gdzie naprawiają asb powiedzieli mi że może to byc właśnie wina instalacji lpg. Nie wiem kto tu ma racje, może ktoś z Was podpowie coś w tym temacie.
sołtys85 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 A silnik jest sąłbszy na LPG? Jak mapy gazu są dobrze pokryte to nie ma prawa suie nic dziać. Chyba, że slinik jest słabszy to wtedy skrzynia odczyta to jako górkę i zredukuje bieg.
adam0551 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 Tak Kolego jest słabszy na lpg. Czasami się rozpędza tak jakby miał z 80 KM. No i spalanie na lpg mam trochę duże trasa 11-12 przy delikatnym operowaniu pedałem gazu. U mnie teraz Pb poszła troche w dół a gaz do góry, wczoraj zrobiłem traskę 225 km tylko na Pb i spalanie wyszło mi 80 % trasa 20 miasto ok 8 litrów benzyny, przy prędkościach do 110 km/h. Na gazie zrobiłem 40 tyś km, ale prawdę mówiąc nie jestem zadowolony z założenia. Może faktycznie niezbyt fachowo go zamontowali, a graty też nie najlepsze wsadzili.
sołtys85 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Poprostu samochód zachowuje sie jakby był w górach bo jest słabszy i często redukuje. Musisz odwiedzić gazownika i on stwierdzi co jest Twojej instalacji po 40kkm już może coś jej dolegać skoro nie jest z górnej półki. Wiesz jakie komponenty instalcji masz pod maską? Ewentualnie zrób foto.
adam0551 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 Fotek nie wrzuce dzisiaj bo nie mam auta pod blokiem stoi na parkingu strzeżonym. Komponenty instalki to: Stag 3 sterownik, wtryski żólte valtek 1 ohm, reduktor tomasetto artic (do 150KM), dysze 2,6 mm
sołtys85 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Pewnie valteki mają już dość i leją LPG po tym dystansie to już pora na nie. Gazownik z kompem niezbędny. Ile tyś robisz rocznie?
adam0551 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 Kolego rocznie robię tak w przedziale 14-17 tyś
sołtys85 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Przy tych przelotach można sie pokusić o coś lepszego przy doborze wtrysków. Polecam hana 2000 kaski rochę pójdzie ale bardzo gobre wtryski. Lub ewentualnie magić jet za 200zł powinny wytrzymać ponad 35kkm. Bez gazownika nie uda sie rozwiązać tego problemu.
raper1987 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Kto Ci te dysze rozwiercił na 2,6 mm ja w swoim silniku 2.8l zakładana instalacja przedwczoraj mam dysze 2,4 i auto śmiga tak samo na gazie jak i na benzynie (STAG 300 Plus, Parownik KME, dysze HANA). 2,6 mm(MagicJET wtryskiwacze i parownik Sterownik taki jak u mnie) to ma tato w jeep z silnikiem 3,7 i automatem troszkę duże mi się wydają. Co do Valteców to mam mieszane uczucia po tym jak po 15 tys. rozleciały się 4 na 6 w JEEPie i auto faktycznie dużo paliło a osłabło jakby o połowę.
adam0551 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 Taki zestaw założyli mi Panowie gazownicy. Powierzyłem im auto, bo sądziłem że jak siedzą w tej branży to znają się w temacie. Ale jak widac nie do końca. Nie miałem wcześniej do czynienia z sekwencją. Dopiero po czasie z różnych źródeł dowiedziałem się że założyli mi zestaw z dolnej półki. Nawet nie zaproponowali mi czegoś innego np: lepszych jakościowo wtrysków. Wolałbym parę stówek dopłacic i założyc coś lepszego. A tak, widac że po 40 tyś km zaczyna to niedomagac i trzeba te parę stówek właśnie dołożyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się