Skocz do zawartości

adam0551

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam0551

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adam0551

0

Reputacja

  1. Witam Panowie! Ostatnio w mojej A4 1,8 ADR gdy silnik jest pod obciążeniem np: włącze klimę, lub zarzuce jakiś bieg ( skrzynia automat) gdzieś z dołu silnika słychac takie metaliczne stukanie, terkotanie, grzechotanie. Gdy wyłącze klimę, lub wrzucę Neutral lub P stuki ustają. Dzwięk taki też słychac przy wyższych obrotach podczas jazdy gdy zdejmę na chwilę nogę z gazu ( tak od 100 km/h w zwyż) Zaznaczę że auto jeżdzi bez żadnych zastrzeżeń, silnik i skrzynia ok. Tak trochę drogą dedukcji czy może to byc związane z mocowaniem silnika, jakieś poduszki, gumy, itp?[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 21:36_________________________________________________Witam! Dowiedziałem się co to za dziwne dźwięki. Wstępna diagnoza koło pasowe w automatycznej skrzyni albo konwerter. Czyli remont skrzynki się kłania
  2. Dobra Panowie kończę temat. Faktycznie chodzi o chłodniczkę oleju.
  3. Witam! Panowie przedwczoraj podczas jazdy z mojego ADR-a " uciekł" cały olej. Mechanik stwierdził że ze starości zakończył żywot podgrzewacz filtra oleju. Czy faktycznie w tym motorze takie coś występuje, filtr jak filtr wiem jak wygląda i nie raz wymieniałem ale podgrzewacz? Spotkał się ktoś z Was z takim czymś?
  4. Witam! Postanowiłem zregenerowac listwę valtek zestawem naprawczym. Czy po zamontowaniu listwy do auta muszę jechac na podłączenie pod kompa celem autokalibracji. Co prawda była to ingerencja czysto mechaniczna. Dzięki za odpowiedzi
  5. Taki zestaw założyli mi Panowie gazownicy. Powierzyłem im auto, bo sądziłem że jak siedzą w tej branży to znają się w temacie. Ale jak widac nie do końca. Nie miałem wcześniej do czynienia z sekwencją. Dopiero po czasie z różnych źródeł dowiedziałem się że założyli mi zestaw z dolnej półki. Nawet nie zaproponowali mi czegoś innego np: lepszych jakościowo wtrysków. Wolałbym parę stówek dopłacic i założyc coś lepszego. A tak, widac że po 40 tyś km zaczyna to niedomagac i trzeba te parę stówek właśnie dołożyc.
  6. Fotek nie wrzuce dzisiaj bo nie mam auta pod blokiem stoi na parkingu strzeżonym. Komponenty instalki to: Stag 3 sterownik, wtryski żólte valtek 1 ohm, reduktor tomasetto artic (do 150KM), dysze 2,6 mm
  7. Tak Kolego jest słabszy na lpg. Czasami się rozpędza tak jakby miał z 80 KM. No i spalanie na lpg mam trochę duże trasa 11-12 przy delikatnym operowaniu pedałem gazu. U mnie teraz Pb poszła troche w dół a gaz do góry, wczoraj zrobiłem traskę 225 km tylko na Pb i spalanie wyszło mi 80 % trasa 20 miasto ok 8 litrów benzyny, przy prędkościach do 110 km/h. Na gazie zrobiłem 40 tyś km, ale prawdę mówiąc nie jestem zadowolony z założenia. Może faktycznie niezbyt fachowo go zamontowali, a graty też nie najlepsze wsadzili.
  8. Witam Panowie! 1,8 ADR skrzynia automat 01N 4 biegowa. Czy lpg ma jakiś wpływ na pracę tej skrzyni? Zauważyłem że podczas jazdy na lpg zdarza się że auto nie zmienia płynnie biegów, częściej redukuje biegi. Natomiast na Pb nie mam takich objawów. Skrzynia pracuje idealnie, płynnie zmienia biegi, i nie redukuje tak często gdy np spada prędkośc i obroty silnika tzn nie redukuje tak często do 3 tylko rozpędza się dalej na 4 biegu. Nie jest to przecież zaawansowana technologicznie skrzynia, więc nie powinno się nic dziac jeśli chodzi o różne zasilania paliwem. Graty z lpg to: Stag 300, wtryski valtek 1 ohm, reduktor tomasetto artic do 150KM. W serwisie gdzie naprawiają asb powiedzieli mi że może to byc właśnie wina instalacji lpg. Nie wiem kto tu ma racje, może ktoś z Was podpowie coś w tym temacie.
  9. Witam Panowie. Może ja coś pomogę. W moim ADR-ku 194000 przelatane też miałem taki podobny odgłos silnika, jakby odpalił zimnego diesla. Pierwsza myśl to hydropopychacze, tzw szklanki. Okazało się że dwie szklanki były wyrąbane, ale nie tu było sedno sprawy. Okazało sie że właśnie ten napinacz łańcucha wałka rozrządu. Koszt to 520 zł w sklepie, ( w ASO Audi 1742 zł). Po wymianie tych dwóch szklanek i tego napinacza ( przy okazji także rozrządu za tzw jednym zamachem) problem ustał. Silniczek chodzi cichutko, bez dziwnych odgłosów. A propo tego napinacza to występuje on w dwóch wersjach : z czujnikiem zmiennych faz rozrządu i bez. Ale spokojnie można założyc ten bez czujnika, jest tańszy. Jedynie co to na VAG-u będzie pokazywał brak tego czujnika.
  10. Witam! Według mnie masz żle dobrany reduktor. Alaska jest dobry do 90 KM. Ja też mam ADR-a i reduktor tomasetto artic do 150KM.
  11. Witam !! Kolego nie lej minerała. Nie słuchaj głupot pseudomechaników. Ja w swoim ADR miałem takie same objawy. Okazało się że poszedł napinacz łańcucha wałka rozrządu. W zeszłym tygodniu wymieniłem. Powiem tak, jest to grubsza robota, a i napinacz nie jest tani, 520 zł.
  12. Jako posiadacz Audi A4 B5 Avant 1,8 125 KM Pb + Lpg dołączam do Was Koledzy i Koleżanki. Mam nadzieję, że w klubie tym będę mógł czerpac cenne informacje od Was, i jednocześnie dzielic się z Wami swoim doświadczeniem z dziedziny motoryzacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...