symek88 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam. Mam otóż taki problem. Ostatnio chciałem wyjąć pływak(bezskutecznie). W tym celu odkrecilem w bagazniku ta czarną pokrywe, zdjąłem czarny wąż z tej białem duzej nakretki no i jej juz mi sie nie udalo odkrecic I pojawił mi sie po tym problem że pompa zaczeła dosłownie buczeć, wydawać dziwny dzwiek. Otóż wygląda to mniej wiecej tak, że po przekręceniu kluczyka pompa "buknie" przez 1 sekunde i przestanie, natomiast przy jezdzie od 2tys obrotow zaczyna buczeć, im wiecej gazu tym glosniej buczy. Ponadto mam wrażenie że pompa caly czas syczy, czego chyba wczesniej nie bylo.... Pomozcie co sie moglo stać? Czy przez zdjecie tego czarnego przewodu mogłem ją jakoś zapowietrzyć lub zepsuć?Dodam ze jak zdjołem ten przewód to nie uruchamiałem samochodu lecz przekręcałem kluczyk na zapłon Dopiero co kupiłem i nie chce odrazu pompy wymieniac ;(
baraka Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Hmmm.moze syf w baku zatkal smoka,te ssafke,filtr..pompa chce ciagnac a menty i syf stawiaja opor,,ja bym ja wyjal i przeczyscil dla spokoju.
symek88 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 Hmmm.moze syf w baku zatkal smoka,te ssafke,filtr..pompa chce ciagnac a menty i syf stawiaja opor,,ja bym ja wyjal i przeczyscil dla spokoju. Powiedz mi jak odkrecić tą cholerna białą plastikową śrube? A jest mozliwe zeby pompa wogole sie zapowietrzyła?
baraka Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 mi mechanik czyscil,wiem ze sie meczyl chwile,tam sa jakies zatrzaski chyba,musisz zobaczyc bo niewiem jak to jest w B6
wrclaguna Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Hmmm.moze syf w baku zatkal smoka,te ssafke,filtr..pompa chce ciagnac a menty i syf stawiaja opor,,ja bym ja wyjal i przeczyscil dla spokoju. Powiedz mi jak odkrecić tą cholerna białą plastikową śrube? jest bardzo mocno przykrecona , bez pukania mlotkiem sie nie obejdzie w nia wyczysc sobie wszystko bo na niej bedzie duzo brudu
symek88 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 a dlaczego na buczy??[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 21:34_________________________________________________Sprawa rozwiązana. Wymienilem dzisiaj filtr paliwa i juz wszystko cacy chodzi :>
Gość oskaritto Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 a dlaczego na buczy??[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 21:34_________________________________________________Sprawa rozwiązana. Wymienilem dzisiaj filtr paliwa i juz wszystko cacy chodzi :> czesc a pamietasz moze numer seryjny filtra paliwa ? mamy takie same silniki a chyba mam podobny problem z gory dzieki
grzes1150 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 a dlaczego na buczy??[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 21:34_________________________________________________Sprawa rozwiązana. Wymienilem dzisiaj filtr paliwa i juz wszystko cacy chodzi :> czesc a pamietasz moze numer seryjny filtra paliwa ? mamy takie same silniki a chyba mam podobny problem z gory dzieki Według Etki powinieneś mieć 8E0 201 511L (2 wloty i 2 wyloty)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się