Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Kąt wtrysku w AFB - część druga


goose

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy

odswiezam taka sprawe - jakis czas temu ustawiałem sobie kat wtrysku, opierajac sie na wypowiedziach forumowiczów - ale nikt precyzyjnie mi nie podał jaki parametr ma byc ustawiony w grupie 000 drugie okienko (czy taki jak w 1,9 czyli 50-51), ani tez w grupie 004 EARLY, LATE w basic i meas.

Temat załozyłem dlatego iz niestety wydaje mi sie ze moja :a4fan: nie pali z rana na ''strzała'' (uprzedzam ze wszystkie 6 szt. swiec to kilku miesieczne sprawne Beru, dobre paliwo, olej full syntetyk, i auto mam od praktycznie od rodziny z ksiazka serwisowa - przebieg to 148000 teraz i nie ma mowy o jakim wałku z kilometrami.....

A jak jest rozgrzana 90C to tez wydaje mi sie ze nie pali na dotyk (moj znajomy ma 98 rok afb i 230000km, przy ciepłym silniku pali mu na dotyk)

Wiec w czym nadal tkwi problem ????

umieszczam moje zrzuty z vaga - wszystko 90C

jyite5dkynlhzynumtnt.jpg

lmmzldzmihddzlyher12.jpg

n4h2i2zgwxywwnu2mdqo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz wartosci dla Twojego silnika:

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_6_Zylinder_VE.html

Leerlauf=bez obciazenia, bieg jalowy

Vollast=stres, czyli wartosci pod obciazeniem

problem odpalania na rozgrzanym silniku moze dotyczyc dawki paliwa(rozruchowej) jaka jest ustawiona(mozna zmienic Vag-iem, jednak nie pamietam gdzie). Winne moga byc takze wtryskiwacze, dlatego lej jak najelpsze paliwo ze sprawdzonego zrodla(polecam BP Ultimate, Sheel Extra).

Wydaje mi sie ze lepiej jest jesli rano odpalasz i rezrusznik przekreci 2-3 razy i przesmaruje tym uklad niz odpalil od "strzala", moge sie mylic, prosze o wyjasnienia :), rozgrzany jednak powienien łapac od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

tak szczerze to z tego linku nie zabardzo kumam te ustawienia dla AFB....

temat odświeżam dlatego ze wczoraj miałem na podwórku A6 2002 z AKN (265000 przebiegu) i LATE byl na 0,4 ATDC (silnik temp. 90 stopni )

a z rana zapaliła na strzała !!

grupa 000 było na około 030

i co wy na to ???

_______________________________________________________________________

Witam

przestwiłem w moim AFB na wartosci jak powyżej (0,2ATDC do 0,4 ATDC || w BS 004) ....... i dopiero teraz zaczeła palic na dotyk !!!!!!!!!!!!!

pozdrawiam

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

tak szczerze to z tego linku nie zabardzo kumam te ustawienia dla AFB....

temat odświeżam dlatego ze wczoraj miałem na podwórku A6 2002 z AKN (265000 przebiegu) i LATE byl na 0,4 ATDC (silnik temp. 90 stopni )

a z rana zapaliła na strzała !!

grupa 000 było na około 030

i co wy na to ???

_______________________________________________________________________

Witam

przestwiłem w moim AFB na wartosci jak powyżej (0,2ATDC do 0,4 ATDC || w BS 004) ....... i dopiero teraz zaczeła palic na dotyk !!!!!!!!!!!!!

pozdrawiam

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Czy problemem były błędne ustawienia...??? Ja mam bardzo podobny problem ze swoim AFB...kąt mam 2,2-2,4 w 004BS (przbieg autka 190.000).Czy po przestawieniu na 0,2-0,4 Late problem znika???

Długo sie juz z tym boksuje, a mechaniory doradzją mi regenerację pompy. napisz dokładniej co się działo z Twoją A4. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...