Skocz do zawartości

Belding

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Belding

Osiągnięcia Belding

0

Reputacja

  1. A jak z podłączeniem Concert II, wystarczy wpiąć w fabryczne wtyczki???
  2. Koledzy czy istnieje możliwość zamontowania radia chorus II zamiast chorus I??? W moim obecnym (chorus I) padł procesor sterujący i do szłu doprowadza mnie regulacja głośności Cena naprawy mojego radyjka wynosi prawie tyle co zakup chorusa II. Podpowiedzcie co na ten temat sadzicie i czy wystarczy kupić chorusa II i go włożyć, czy może potrzebne są jakieś przeróbki. No chyba że macie jakieś lepsze rozwiązanie (np concert ??? jaki???) Z góry dzięki za pomoc.
  3. Zaraz po tym jak zapaliła mi się kontrolka uzupełniłem ubytek oleju, także mam nadzieje że silnik się nie przytarł. Co do zapowietrzonego bloku silnika...odme można przeczyścić czy raczej wymiana na nową???
  4. Koledzy podpowiedzcie... Niedawno zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju...po wstępnych oględzinach zauważyłem: 1. Brak ok 1,2-1,5 litra oleju 2. Duży wyciek spod pokrywy rozrządu prawego bloku cylindrów (uszczelka wymieniana była jakieś 3 m-ce temu). 3. Wyciek spod filtra oleju. 4. No i olej na łączniu na kanale wydechowym Poza tym turbo suche, a dół silnika pływa w oleju Czyżby odma mi sie tak mocno przypchała???
  5. Proponuje zacząć od wymiany czujnika temperatury... miałem podobne objawy...po wymianie problem znikł.
  6. koledzy ja już mam po problemie...wymieniłem czujnik temperatury i 90 na blacie cały czas, na klimatroniku w trasie 96.
  7. Prawdę mówiąc jeszcze nie. Rozrząd wymieniałem 30.000km temu, wtrysk ustawiony prawidłowo. Także stawiam na słabą pompę wtryskową nie utrzymującą cisnienia, ponieważ mam objawy cofania sie paliwa. tzn. musze zrobić kilka obrotów wałem żeby zapalił.[br]Dopisany: 08 Sierpień 2008, 14:35 _________________________________________________ jaka jest cena testów wtrysków i pompy??? orientacyjnie...
  8. Sprawdź szczelność przewodów przy intercoolerze...przy opaskach i czy przewody nie pękniete. Objaw jest jak przy padniętej sprężarce.
  9. U mnie koledzy natomiast temperatura rośnie na wskazaniu zegarze do 90 st. jak juz osiągnie 90 gwałtownie spada do 60:( Kanał 49 wskazuje mi po spadku temp. 50-53 st., a kanał 51 - trzyma 90st. Wlanięty jest czujnik czy termostat???
  10. Zastanawiam sie koledzy jeszcze nad jedną ewentualnością przed regeneracją pompy. - czy duże dawki korekcji wtrysków mogą mieć wpływ na ciężkie odpalanie auta ??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99b3fd6e51a04606.html
  11. Witam!!! W swoim AFB wyrzuca mi po podłączeniu pod Vaga duże korekcje wtrysków ok. 4mg/skok - czy może to być przyczyną złego odpalania auta. Musze kilka razy zakręcic wałem zanim odpali (niezależnie czy ciepły czy zimny) jak postoi kilka minut. Odpalając zaraz po zgaszeniu silnika pali od strzała. Logi: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99b3fd6e51a04606.html
  12. Czy problemem były błędne ustawienia...??? Ja mam bardzo podobny problem ze swoim AFB...kąt mam 2,2-2,4 w 004BS (przbieg autka 190.000).Czy po przestawieniu na 0,2-0,4 Late problem znika??? Długo sie juz z tym boksuje, a mechaniory doradzją mi regenerację pompy. napisz dokładniej co się działo z Twoją A4. Pzdr
  13. U mnie narazie pęcherzyków powietrza nie widać, pali ciężko ale jeździ...właśnie za zawór zwrotny w pompie stawiam...jeżeli teraz wstawie do mechaniora koszty bedą mniejsze??? Na Vagu wychodzą mi tylko wysokie dawki korekcyjne ok 4mg/skok.
  14. Wtrysk mam dobrze ustawiony...autko po Vagu...więc chyba pompa Ile cię to kolego kosztowało i jakie objawy zużycia pompy miałeś??? I co konkretnie w pompie wysiadło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...