Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] zgubił ustawienia? brak mocy / prawie nie pali...


Miron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam pewnien problem no i co za tym idzie szereg pytań. Wczoraj na trasie pękł mi pasek alternatora pompy itp. Ledwo dojechalem do domu bez wspomagania oczywiscie itp itd :/ rano zawitałęm do mechaniora ale przed wjazdem do warszatu padł juz niestety akumulator ...podpieli swój i samochod zapalił ...ale strasznie kiepsko ...jakby sie przydławił. Pomyslałem ok ..moze chwilowe. Po wymianie paska i podładowaniu aku odpalam a tu lipa...to samo dławienie...+ pukanie zaworu chyba EGR taki metaliczny dzwiek . Wyjechalerm na trasę i czuje ze samochód jakos dziwnie chodzi. Gaz w podłoge i miedzy 1 a 2 tyś obrotów nic ..prawie 0 przyspieszenia...dopiero od 2 tyś lekkie wgniecenie w fotel ...mówie i pytam co się stało ??? Dodam ze mam czipa tzn miałem i turbo załączało się juz od 1300 1400 obrotów...nie moge sie z tym ogranąć ..czy winą tego jest rozłączenie aku ?? tzn jego padnięcie ?? Macie moze jakies pomysły ?? Nawet nie wiem gdzie sie z tym na początek udać ...ten mechanior rozłożył ręce ... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij Vag'a .. sprawdz wartośc statycznego kata wtrysku ...

poza tym do sprawdzenia koło pasowe na wale korbowym ...

p.s sprawdziliscie stan rozrzadu [zdjeliscie obudowe/osłone] ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiem gdzie sie z tym na początek udać ...ten mechanior rozłożył ręce ...

Objawy przestawionego rozrządu,mógł przeskoczyc pasek,mogło sciąć klina na wale...

Znajdź jakiegoś dobrego mechaniora,może ktos z forum zna jakiegos w twojej okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem dodać ...ze z 4x musiałem przegrzać silnik ...tzn inna opcaja to laweta ://...i tak szczescie ze zimno bylo i nie nagrzewał sie tak szybko.. po zapaleniu się czerw kontrolki przegrzania natychjmiast stawałem i studzilem. Ehhh...a pasek wielorowkowy wkręcił się na wale ..tzn rozdarł się wzdółóż w dziwny sposób ale nie wlazł w rozrząd i dało się z tym jechać. Dop dzisaij rano jak do mechaniora pojechalem ...grrrr musałem znowu przegrzać auto :(... No nic po jutrze znowu do mechaniora...Dziekuje za informacje. Pozdrawiam[br]Dopisany: 22 Październik 2007, 18:17 _________________________________________________Ehhhh autko stoi od 2ch dni u mechaniora ...ale mam GRRRRR!!! Mechanior stwierdził ze przeskoczył pasek rozrzadu o 1 ząbek Czy moglby mi ktoś powiedziec co moglo stac sie w takiej sytuacji ??? dlatego ze chyba bede musiał poczekac na samochód do pn a tej niewiedzy chyba niewytrzymam ...a gosc chory :((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jak przeskoczy pasek o 1 zab to raczej szkod nie narobi. Mnie przeskoczy pasek o 1 zab i nawet tego nie zauwazylem auto przyspieszalo fajnie do pewnego momentu pozniej go cos mulilo tzn tak do 160 ale pozniej juz nie ciagnal. Pasek juz byl na wykonczeniu niestety walnal a to juz byly wielkie koszta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie...jest juz wszystko ok. Przeskoczyl pasek rozrzadu "o 1 zobek" prawdopodobnie wina byl nie do konca wyciagniety postrzepiony pasek wieloklinowy znajdujacy siie w rozrzadzie :confused4: no a co za tym wszystkim idzie ...rozregulowanie zaplonu. Autko smiga jak nalezy a bledy wyswietlane przez KTS zwiazane z turbina daly sie wykasowac po poprawnym ustawieniu zaplonu. HMMMMM ...no i przy okazji wyszly do wymiany rolki napinacze itp...koszta :shocked: :shocked: ale smiga i to :th: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...