Simon 0 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Witam! Trochę już było o kącie wtrysku na forum ale chyba nie wszystko jest dla mnie jasne.Ustawiłem w sobotę kąt trysku z 38-39 na około.50.To 49-52 jest przy chyba ok.75-80C płynu chłodzacego, gdy temp.paliwa wzrasta ten kąt maleje zmniejsza się po niebieskiej linii(dokładnie) na wykresie TDI-Timing vag311.2. Czy to prawidłowa reakcja?Na zimnym silniku kąt jest 55-56 zara po odpaleniu, a na goracym 46-47.Przy jekich parametrach powinno być 49-54? Odpala pięknie na razie....dziś -2C Z góry dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Przy jekich parametrach powinno być 49-54? Wszystkie pomiary robi się przy temperaturze około 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ale jaka jest wtedy temp paliwa?która ma wpływ na kąt?!Przy jakiej temp paliwa się powinno to mierzyć? A po co jest w takim razie wykres TDI-Timing?!Zależność kąta od temp.paliwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motor 1 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Po to sie ustawia kąt wtrysku przy temperaturze silnika powyżej 80 st.C na 49-52 żeby zapalał zimny nawet przy -35st.C jak tylko paliwo będzie płynne. Wszystko wyjaśnia wykres w Vagsonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 O to już jest info!Czyli niezależnie od temp.paliwa mam ustawić kąt przy 90'C płynu? Czy zaczekać na odpowiednie wygrzanie silnika i paliwa?Przy jakiej tem paliwa ustawiać 49-52? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 A ja mam podobne problemy. Temp. paliwa -27'C, temp. silnika 85'C(na vag) a kąt początku wtrysk 33. Zimny silnik zapala idealnie jeżeli na dworze temp. jest powyżej zera, a jeżeli poniżej zera zapala ciężko. ps. czy zawsze przy podpiętym vag'u będzie się palić kontrolka podgrzewaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 sprawdź świece żarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się