Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Szarpie, przerywa, gaśnie, chodzi na 3 gary


grucha213

Rekomendowane odpowiedzi

17700,16684,16686,16688,17511,17769,17766,17763,17772,17658[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 20:47_________________________________________________??????????

[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 15:44_________________________________________________mechanik po wstepnym sprawdzeniu obstawia głowice poniewa ubywa płynu chłodniczego, ponoć 1 z cylindrów zały czas jest mokry i że z tąd mozebyć przerywanie i te błedy!>>????

A sprawdzaliście wtryskiwacze benzynowe czy nie lecą bo może paliwem go zalewa i dlatego nie chodzi na wszystkie gary.

Jaki dym z rury leci. Przyjrzyj sie dokłądnie wskazaniom sondy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie tak jak pisałem głowica była peknieta na 2 i 3 cylindrze! po zrobieniu tego i złozeniu samochodu dalej coś przerywa.. po krótkiej jeżdzie jest tylko błąd termostatu!! czy zepsuty elekryczny termostat moze być przyczyną takiego przerywania? tzn samochód do 3 tyś jedzie ok przy trzech przerywa tzn nie szarpie jakoś bardzo tylko poprostu przerywa lekko nagle dostaje zrywu i jedzie i zaraz nowu to samo???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest właśnie problem 1.8T + LPG. Dodam ze problem praktycznie nie do przejście szczególnie pod dużym obciążeniem silnika:( wysoki bieg i pełne otwarcie przepustnicy) Próbowałem juz różnych ustawień LPG żeby wyeliminować zjawisko szarpania przy ok 3tys obr i nić. Jak nie szarpał to przechodził w tryb awaryjny i był problem:( Spróbuj podjechac do dobrego gazownika moze uda mu sie tak dograc parametry LPG zeby zminimalizować szarpanie, albo omijaj ten zakres obrotów poprostu :)

Aha dodam jeszcze ze zanim pojedziesz do gazownika pasowały by usunąc ze sterownika silnika nastawy adaptacyjne czyli poprostu rozpiąc klemy na kilka minut z akumulatora

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. wyjasniło się. wymieniałem, swiece, kopułkę, przewody. raz palił raz nie. i okazało się ze palec pod kopułką był już rozwalony do konca. Apropo pływania na obrotach sprawdziłem na odpalony silniku i okazało się że odpowietrzenie chyba mam walnięte. bo po odkręceniu korka wlewu paliwa zasysa powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...