Buba 7 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 po to zeby bylo lepsze przewodzenie i miedzy wtyczka a modulem Pod modułem jest radiator chłodzony przepływajacym powietrzem w puszce. Pasta ma za zadanie lepsze przewodzenie ciepła między modułem a radiatorem. Jak moduł sie zbytnio nagrzeje to sie spali poprostu nie ma to nic wspólnego z odpalaniem. zle zrozumialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ponieważ dziś wykreciłem i jedna wygląda marnie na oko jakaś popekana:/ oczywiście wymieniam wystkie odrazu ale czy to mogla byc przyczyna tych błędów i zachowania??? mogło,ale będziesz wiedzieć na pewno,kiedy wymienisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Swiece podstawa, kiedys miałem taki przypadek w b6 a4 2.0 benz. swieca wogule nie chodziła!! jesli sie nie polepszy podepnij vaga zobacz na ktory cyl nie chodzi, jak wypadanie zaplonu bedzie np. na 4 cylindrze zamien cewki z 4 tego na pierwszy, wtedy podepnij vag jesli pokaze wypadanie zaplonu na 1 wszym cyl. cewka do wymiany!! powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha213 0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 a powiedzcie mi gdzie jest poduł zapłonowy w 1.8t AVJ w B6???????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 przeciez masz jasno napisane, czego ty szukasz, 17700 17700/P1292/004754 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder 16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu 16685 P0301 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu 16514 P0130 Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1) czujnik temperatury i wszytskie cewki do wymiany termostat tez wymienic przy okazji i problem z lamdą do wymiany, lub z jej emulacją przez steropnik gazu a mowienie ze mozesz jezdzic z check engine , możesz popukac komus w czółko, prblemy sa ze soba powiazane możliwe ze juz uszkodziłeś katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha213 0 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 koledzy wracająć do tematu! wymieniłem wtedy te świece i wszystko za***iście poprawiło sie i było ok... ale po przechachaniu jakies 3000km od zowa zaczyna przerwywać:/ i jest tak ze ze jak skasuje chack-a to dopuki ni ezacznie przerywac i nie mignie chack to słychac głośniej turbine i auto sie za***iście zbiera!! w czym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 koledzy wracająć do tematu! wymieniłem wtedy te świece i wszystko za***iście poprawiło sie i było ok... ale po przechachaniu jakies 3000km od zowa zaczyna przerwywać:/ i jest tak ze ze jak skasuje chack-a to dopuki ni ezacznie przerywac i nie mignie chack to słychac głośniej turbine i auto sie za***iście zbiera!! w czym problem? A Vag co pokazał??? Jakie świece założyłeś??? Obstawiam cewki :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha213 0 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 założone świece NGK a vag pokazuje natepujące błędy: 17700,17511,16684,16686,17536,17968,17658 co to moze być????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Wymieniłes te cewki czy dalej nie??podjedz na porzadnego vaga- odczytaj bledy z opisem, albo sobie te sprawdz w necie, jesli masz wypadanie zapłonu, zobacz na ktorych cylindrach i na nich wymien cewki, zrobisz to sam, zdejmiesz pokrywe plastikową odepniesz kostke wyjmiesz cewke np. nr 3 <licz od strony wnetrza auta> włożysz nowa i zobaczysz bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 ty kolego grucha po co ty wogole pytasz ludzi co siedzieje u ciebie nie tak, masz jak byk napisane WSZYSTKIE CEWKI SA DO WYMIANY, a ty wymieniasz swiece, koła sobie wymień może sie poprawi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha213 0 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 tak tylko ze wymieniłem swiece i problem zniknął auto chodziło idealnie po 3 tyś .. znowu zaczeło sie ! ja sie nie znam za bardzo i nie rozumiem dlaczego cewki jeśli po wymianie świec samochód chodził jakiś czas! a teraz jest tak że do 3 tyś obrotów nawet 4 idzie ok dopiero póżniej przrywa! i fajnie jak by mi ktoś wyjaśnił jeszcze kwestie dlaczego strasznie wolno spadają obroty silnika naprawde długo!!:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterka 0 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam, Miałem podobny problem opisywany kilka postów niżej. Poszedłem do ASO poprosiłem o cewki i świece, problem zniknął. A i sam mam spokój że wymieniłem co trzeba. Bo jak wiemy cewki lubią podać w naszych motorkach, myślę że i tak Cie to nie ominie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Grucha wymień te cewki uparty jak osioł jesteś!! Kolega czaki dokładnie napisał co masz zrobić, a ja jak to przeczytałem uśmiałem sie;) ale nie o to chodzi zeby smiac sie na forum z niewiedzy;) poprostu kazdy radzi ci dobrze, a cewki to przecierz nie majatek, ja np zapłaciłem po rabatach 128zł szt.!! nie wierz w połsrodki !! cewki poprostu tutaj padają!!! Nie odpisuj poki nie wymienisz!!! i pamietaj o KOŁACH:))) haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 sprawdź zanim jednak wymienisz cewki kolego ( bo to koszt 500zł a samochody są wredne ) piny we wtyczkach które wpinasz w cewki, ja wymieniłem wszystko i nadal miałem przerwy w zapłonach, okazało się iż na dwóch cewkach nie trzymał zatrzask na tej wtyczce i się luzowało i były przerwy, dodatkowo przy okazji wymiany wtyczek wymieniłem wszystkie piny w kostkach, problem ustąpił, możesz zanim wymienisz cewki popsikać preparatem do styków te wtyczki, a nóż pomoże i oszczędzisz 500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha213 0 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 cewki zmienione problem dalej taki sam??? powiem tyl jeszcze ze jadąć na 3 biegu obroty 1.5tyś wciskam do dechy i dochodzi do 2200 słychac świst turbiny i auto stoi przez 2 sekundy i nagle dostaje zryw!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 cewki zmienione problem dalej taki sam??? powiem tyl jeszcze ze jadąć na 3 biegu obroty 1.5tyś wciskam do dechy i dochodzi do 2200 słychac świst turbiny i auto stoi przez 2 sekundy i nagle dostaje zryw!!! Pytasz czy stwierdzasz??? Logi zrób bo wmienisz pół auta i dalej nie znajdziesz. Może przepływka szfankuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 teraz wywal wsyztskie bledy i sprawdz co sie pojawia dalej, ktos olewał serwisowanie pojazdu i teraz zaplacisz za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha213 0 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 koledzy błędy na vagu to termostat, losowe wypadanie zapłony, przerwa na cylindrach 1,2,3,4, cewka/sterownik zapłonu cylinder i po koleji też 1,2,3,4.... jutro chyba pojedzie do mechanika! ale powiedzcie moze maci e jakiś pomysł jeszcze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 bledy na vagu to termostat - ?!?! kody bledów daj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha213 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 17700,16684,16686,16688,17511,17769,17766,17763,17772,17658[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 20:47_________________________________________________?????????? [br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 15:44_________________________________________________mechanik po wstepnym sprawdzeniu obstawia głowice poniewa ubywa płynu chłodniczego, ponoć 1 z cylindrów zały czas jest mokry i że z tąd mozebyć przerywanie i te błedy!>>???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się