Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Szarpie, przerywa, gaśnie, chodzi na 3 gary


grucha213

Rekomendowane odpowiedzi

po to zeby bylo lepsze przewodzenie i miedzy wtyczka a modulem

Pod modułem jest radiator chłodzony przepływajacym powietrzem w puszce. Pasta ma za zadanie lepsze przewodzenie ciepła między modułem a radiatorem.

Jak moduł sie zbytnio nagrzeje to sie spali poprostu nie ma to nic wspólnego z odpalaniem.

:good:

zle zrozumialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ dziś wykreciłem i jedna wygląda marnie na oko jakaś popekana:/

oczywiście wymieniam wystkie odrazu ale czy to mogla byc przyczyna tych błędów i zachowania???

mogło,ale będziesz wiedzieć na pewno,kiedy wymienisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece podstawa, kiedys miałem taki przypadek w b6 a4 2.0 benz. swieca wogule nie chodziła!! jesli sie nie polepszy podepnij vaga zobacz na ktory cyl nie chodzi, jak wypadanie zaplonu bedzie np. na 4 cylindrze zamien cewki z 4 tego na pierwszy, wtedy podepnij vag jesli pokaze wypadanie zaplonu na 1 wszym cyl. cewka do wymiany!! powodzenia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez masz jasno napisane, czego ty szukasz,

17700 17700/P1292/004754 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)

16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder

16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu

16685 P0301 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu

16514 P0130 Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1)

czujnik temperatury

i wszytskie cewki do wymiany

termostat tez wymienic przy okazji

i problem z lamdą do wymiany, lub z jej emulacją przez steropnik gazu

a mowienie :) ze mozesz jezdzic z check engine , możesz popukac komus w czółko, prblemy sa ze soba powiazane

możliwe ze juz uszkodziłeś katalizator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wracająć do tematu! wymieniłem wtedy te świece i wszystko za***iście poprawiło sie i było ok... ale po przechachaniu jakies 3000km od zowa zaczyna przerwywać:/ i jest tak ze ze jak skasuje chack-a to dopuki ni ezacznie przerywac i nie mignie chack to słychac głośniej turbine i auto sie za***iście zbiera!! w czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wracająć do tematu! wymieniłem wtedy te świece i wszystko za***iście poprawiło sie i było ok... ale po przechachaniu jakies 3000km od zowa zaczyna przerwywać:/ i jest tak ze ze jak skasuje chack-a to dopuki ni ezacznie przerywac i nie mignie chack to słychac głośniej turbine i auto sie za***iście zbiera!! w czym problem?

A Vag co pokazał??? Jakie świece założyłeś??? Obstawiam cewki :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłes te cewki czy dalej nie??podjedz na porzadnego vaga- odczytaj bledy z opisem, albo sobie te sprawdz w necie, jesli masz wypadanie zapłonu, zobacz na ktorych cylindrach i na nich wymien cewki, zrobisz to sam, zdejmiesz pokrywe plastikową odepniesz kostke wyjmiesz cewke np. nr 3 <licz od strony wnetrza auta> włożysz nowa i zobaczysz bedzie git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty kolego grucha po co ty wogole pytasz ludzi co siedzieje u ciebie nie tak, masz jak byk napisane WSZYSTKIE CEWKI SA DO WYMIANY, a ty wymieniasz swiece, koła sobie wymień może sie poprawi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko ze wymieniłem swiece i problem zniknął auto chodziło idealnie po 3 tyś .. znowu zaczeło sie ! ja sie nie znam za bardzo i nie rozumiem dlaczego cewki jeśli po wymianie świec samochód chodził jakiś czas! a teraz jest tak że do 3 tyś obrotów nawet 4 idzie ok dopiero póżniej przrywa! i fajnie jak by mi ktoś wyjaśnił jeszcze kwestie dlaczego strasznie wolno spadają obroty silnika naprawde długo!!:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Miałem podobny problem opisywany kilka postów niżej. Poszedłem do ASO poprosiłem o cewki i świece, problem zniknął. A i sam mam spokój że wymieniłem co trzeba. Bo jak wiemy cewki lubią podać w naszych motorkach, myślę że i tak Cie to nie ominie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grucha wymień te cewki uparty jak osioł jesteś!! Kolega czaki dokładnie napisał co masz zrobić, a ja jak to przeczytałem uśmiałem sie;) ale nie o to chodzi zeby smiac sie na forum z niewiedzy;) poprostu kazdy radzi ci dobrze, a cewki to przecierz nie majatek, ja np zapłaciłem po rabatach 128zł szt.!! nie wierz w połsrodki !! cewki poprostu tutaj padają!!! Nie odpisuj poki nie wymienisz!!! i pamietaj o KOŁACH:))) haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź zanim jednak wymienisz cewki kolego ( bo to koszt 500zł a samochody są wredne ) piny we wtyczkach które wpinasz w cewki,

ja wymieniłem wszystko i nadal miałem przerwy w zapłonach, okazało się iż na dwóch cewkach nie trzymał zatrzask na tej wtyczce i się luzowało i były przerwy, dodatkowo przy okazji wymiany wtyczek wymieniłem wszystkie piny w kostkach, problem ustąpił,

możesz zanim wymienisz cewki popsikać preparatem do styków te wtyczki, a nóż pomoże i oszczędzisz 500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki zmienione problem dalej taki sam??? powiem tyl jeszcze ze jadąć na 3 biegu obroty 1.5tyś wciskam do dechy i dochodzi do 2200 słychac świst turbiny i auto stoi przez 2 sekundy i nagle dostaje zryw!!!

Pytasz czy stwierdzasz??? Logi zrób bo wmienisz pół auta i dalej nie znajdziesz. Może przepływka szfankuje :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wywal wsyztskie bledy i sprawdz co sie pojawia dalej, ktos olewał serwisowanie pojazdu i teraz zaplacisz za to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy błędy na vagu to termostat, losowe wypadanie zapłony, przerwa na cylindrach 1,2,3,4, cewka/sterownik zapłonu cylinder i po koleji też 1,2,3,4.... jutro chyba pojedzie do mechanika!

ale powiedzcie moze maci e jakiś pomysł jeszcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17700,16684,16686,16688,17511,17769,17766,17763,17772,17658[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 20:47_________________________________________________??????????

[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 15:44_________________________________________________mechanik po wstepnym sprawdzeniu obstawia głowice poniewa ubywa płynu chłodniczego, ponoć 1 z cylindrów zały czas jest mokry i że z tąd mozebyć przerywanie i te błedy!>>????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...