Skocz do zawartości
IGNOROWANY

(ADR B5) Ogromny problem z odpalaniem po nocy


Ciepły

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!! Pewnie kolejny raz jest poruszany ten watek ale uzywajac opcji szukaj nie znalazlem problemu podobnego do mojego....A wiec samochod po calonocnym postoju rano odpala normalnie na benzynie (mam sekwencje) lecz nie moze zaskoczyc obroty spadaja az silnik gasnie musze podciagac obroty do 2000 zeby pracowal normalnie lecz gdy tylko je zwolnie do 1000 spadaja do zera w momencie gdy dodam gazu najpierw sie opuszczaja a puzniej zaczynaja sie "strzały" z rury wczoraj zaobserwowalem czarne spaliny jak z disla i tak przez ok.monuty, dwuch zeby zaczol pracowac normalnie puzniej przez reszte dnia spokoj tylko przez noc sie tak dzieje a co najgorsze ze zaczelo sie to juz dawno kolo czerwca bylem we wloszech tam w nocy bylo 30 stopni wiec nie mogl sie ochodzic tak jak w zimie....POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja od jakiegoś czasu walcze z tym samym problemem. Temat nie jest taki prosty. Już u kilku różnych mechaników byłem i nic. Wymieniłem przepływomierz, przewody WN, filtr paliwa (sprawdziłem też czy nie ma jakiegoś syfu w baku, ustawiałem rozrząd bo dopatrzyłem się że mam przestawiony o jeden ząbek (zaufałem mechanikowi a musiałem po nim poprawiać), sprawdzałem ciśnienie na cylindrach bo dowiedziałem się że może jest coś z zaworami (a tak wogóle może ktoś wie ile powinno być umnie jest 9 na każdym cylindrze jednakowo), teraz jeszcze poraz drugi jutro zresetuje komputer aha i od wczoraj jeżdze tylko na paliwie, bo jeden z fachowców którego mi polecono powiedział że nie weźmie odemnie auta na diagnoze dopuki nie przejeżdże 3 tygoni na paliwie zapominając wogóle o gazie. Czy co jakiś czas jeździsz na paliwie czy tylko do odpalanie???? Aha wtryski też wykluczyłem bo mam zapasowe i je wymieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis wymienilem pompe paliwa (zgasl wczoraj i niechcial ruszyc) :polew: a takze termostat i olej hmm...Zobaczymy jutro co bedzie czy bedzie palil czy dalej to samo (mechanik mi powiedzial ze jesli jutro nie zapali normalnie to elektryk wtedy chyba bedzie jedynym ratunkiem bo wszystko sprawdzil i to co zepsute wymienil)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz no niewiedziałem ile powinno być. Może to jest powodem tego że rano mam takie jazdy z odpaleniem. Dadam wam że 2 miesiące temu wynieniałem kolektor ssący bo miałem urwane te cięgno od tego zaworu który reguluje klapami w kolektorze i ostatnio zauważyłem że na skutek tych skoków obrotów i strzałów podczas porannego odpalanie zaczyna te nowe cięgno pękać. Kurde już niewiem co mam z tym problemem zrobić. Apropo pampy paliwa to też słyszałem że to może to być. Dowiedziałem się że jak pompa jest na wyczerpaniu to podczas porannego odpalanie nie podaje tyle paliwa ile potrzeba ale w takim razie skąd te strzały w klapu kolektora??? Czy wie ktoś może jak można sprawdzić pompę paliwa?????? TTom3k odnośnie tego ciśnienia czy w każdym 1.8 20V ma być tak jak u Ciebie 14???? Czy mógłby ktoś jeszcze sprawdzić u siebie ile ma???? Może wkońcu uda nam się dojść co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciepły ciekawy jestem czy robiłeś diagnostykę VAG-iem?

Co to za pytanie :D jasne ze zrobilem najpierw mi murzynek zrobil i dlatego dowiedzialem sie o termostacie....A puzniej to juz mechanik mi robil pokasowal bledy wymienil to co mial wymienic i powiem ze dobra robote odwalil problemy zmniejszyly sie o 90% lekkie dlawienie jeszcze jest ale to moment i dziala to jeszcze nie to co bym chcial ale juz prawie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Może komuś to się przyda bo ja już od 2 tygodni mam problem z głowy i chciałem się podzielić z wami moim odkryciem. Tak jak w temacie miałem problem z odpalaniem po nocy. Pojechałem do speca żeby to sprawdził a on powiedział mi że musze pojeździć na paliwie przez 0k. 2-3 tygodnie i dopiero on może zerknąć co się dzieje bo to pewnie przez instalacje gazową. Posłuchałem rady i zaczełem smigac na paliwku. Po dwoch dniach objawy ustaly auto odpalalo normalnie i chodzilo idealnie. Postanowilem ponownie przejechac 50 km na gazie i co sie okazalo auto znowu mialo problem z odpaleniem. Pojechalem do gazownika i stwierdzil ze gaz jest wogole nieskalibrowany co powoduje ze zalewalo go gazem i przez to mapa benzyny przejmowala ustawienia gazu i po odpaleniu rano takze go zalewalo paliwem. Po pelnej kalibracji gazu trwajacej 2,5 godziny (cena 80 zl) auto chodzi idealnie. Moze sie komus przyda. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...