Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Głośna praca zimnego silnika (gruchotanie)Problem roziwazany


karl88

Rekomendowane odpowiedzi

Może to panewka?

Nagraj ten dźwięk posłuchamy zobaczymy , kiedyś miąłem okazję, doświadczyłem , jak w jednym momencie coś zaczęło stukać podczas jazdy i okazało się później że to panewka.

Tylko ze to się stało podczas bardzo wysokich obrotów. Palenia opon i wtedy po chwili coś pukało. Silniki dostał po d*pie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie tez cos tam z tylu silnika grzechocze. Wydaje mi sie ze troche glosniej jak silnik sie nagrzeje do 90. Na zimnym przez pare sek stukną sobie popychacze ( tak mysle ). Co do grzechotania tego to nie jest one jakies mega slyszalne i w srodku auta go nie slychac, a przy zamknietej masce trzeba sie wsluchac. No niestety przy otwartej slychac juz dosc wyraźnie. Jak tak czytam te wszystkie watki to ani mysle cos wymieniac :P. Jeden wymienil szklanki nic, drugi napinacz i łańcuch ( swoją drogą ile zapłaciłes? - pytanie do autora wątku ). U innych stuki puki itp. wracają innym wogóle nie pomagają. Może najlepiej to zostawić bo te silniki tak mają? albo jak już pyknie tak konkretnie to poprostu wymienić silnik? ( nie są one jakieś mega drogie ).

Jakiś czas temu mialem innego ADR z przebiegiem 240tys i miał dokładnie to samo co mam teraz, czyżby w tym jak i tamtym ( i wielu innych z forum ) działo sie to samo ? :)

ps. To moj drugi (glupota) i ostatni silnik ADR (uważam je za tragiczne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem ze ADR to silniki nie do zdarcia . He he sam mam drugi silnik

I co przekładałeś? ile taka zabawa kosztuje? ( chodzi o robocizne )[br]Dopisany: 10 Styczeń 2011, 20:58_________________________________________________

za łancuch z napinaczem zaplacilem tysiac zlotyc z robocizna, a co do grzechotania to u mnie na zimnym silniku jest tragicznie nie idzie sluchac ludzie sie ogladaja normalnie grzechocze jak by mial sie rozsypac

U mnie na zimnym to postuka z 5 sekund ( pewnie szklaneczki sie tluka ) i to wszystko, a te grzechotanie to pozniej slychac troche ( nie wiem moze tak musi byc :P )

No jeszcze tysiąc to ujdzie ale jak wyjdzie ze to nie to pozniej pojda szklanki ( pewnie kolejny tysiac minimum ) itd. Troche bez sensu moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rano auto odpalilo z problemami krecilem dosyc dlugo a gdy zalapal zapalila sie kontrolka oleju auto zgazilem, odpalilem drugi raz tez ciezko kontrolka oleju zgasla ale falowal na obrotach no i te grzechotanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często właśnie pompka też jest przyczyną z powodu braku smarowania, a tu dochodzi jeszcze problem z odpalaniem.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 18:04_________________________________________________Falowanie obrotów może być spowodowane też brudną przepustnicą.

Pora może się wziąć za nią. :hi:[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 18:05_________________________________________________Lub lewe powietrze zasysa gdzies. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...