Knob 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam. Po włączeniu zapłonu nie świeci kontrolka ładowania. Z pozostałymi kontrolkami jest ok. Po uruchomieniu silnika ładowanie jest wprost wzorowe. Gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 banalne, ale może po prostu żaróweczka w kontrolce się spaliła, o ile tam są żaróweczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 banalne, ale może po prostu żaróweczka w kontrolce się spaliła, o ile tam są żaróweczki Raczej dioda LED Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Akumulator Ci się nie grzeje? Nie rozładowuje Ci coś akumulatora? Albo po prostu żaróweczka czy dioda przepalona, albo dioda/diody w mostku prostowniczym uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knob 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Z akumulatorem wszystko w porządku. W sobotę wyjmę zegary i coś pokombinuję. Zobaczę czy w ogóle dochodzi prąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Czyli wyciągaj zegary i sprawdzaj, będzie ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knob 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Zrobiłem najpierw test licznika i kontrolka świeciła. Wlazłem pod auto i okazało się, że uwalony był przy alternatorze przewód przy samej wtyczce. Druga wtyczka z przewodem, lutownica, koszulka termokurczliwa, wypalarka i zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrhz 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 W takim przypadku zazwyczaj urywa sie kabelek od wzbudzenia do alternatora ( kolega juz znalazl) a ladowanie czesto jest po przegazowaniu alternator dostaje samowzbudzenia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się