Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Cabrio. głuche stuki na zimnym silniku


Cotton

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

od niedawna jestem szczęśliwym użytkownikiem b. rzadkiego modelu A4 cabrio S-line 3.0V6 manual 105tkm. Autko kupiłem już zagazowane Landi Renzo Omegas(wstawiłem nowy katalizator z przebiegiem 70tkm Jestem ogromnie zadowolony z jazdy autkiem, jest bardzo dynamiczny i ma fajną elastyczność.

Jak zrobiło się ostatnio zimniej - blisko 0, zauważyłem stuki które wydobywają się spod maski podczas przyspieszania(na jałowym tego nie ma), zazwyczaj szybko to ustępowało więc nie przejmowałem się. Jak temp. spadła poniżej 0 zaczęła sie tragedia, stuki i głuche puki(coś jak strzelanie z broni maszynowej z tłumikiem) zaczęły znikać po dłuższym odcinku drogi, dawno po osiągnięciu 90st. Ponieważ przejechałem dopiero 3tys. km od zakupu, sprawdziłem olej - okazało się że jest ok. minimum mimo że robiłem pełen serwis z wymianą po zakupie. Dolanie 1L załatwiło sprawę, ale nie miało to wpływu na stuki, które nie ustąpiły. Dziś po tygodniu i przejechaniu max. 300km wyświetlił mi sie na czerwono OlDruck i okazało sie żę olej jest znów na MIN.

Generalnie troszkę się przyłamałem bo autko jeździło genialnie jak było ciepło, jedynie lekko trzęsie na postoju - jak czytałem na forum - zapewne cewki. Poza tym genialnie, za benzynie jak i na gazie. Autko stanęło u mechanika nieopodal mojej firmy(kolegi znajomy) bo bałem się jechać do swojego. Będę wdzięczny za pomoc![br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 21:05_________________________________________________Naprawdę nikt nie wie o co może chodzić??? ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miedzy min a max jest 0,5 litra, ogólnie sprawdzenie poziomu oleju w tym silniku to parodia, kulka na bagnecie ściąga oliwę z rurki i zalewa cala miarkę, 1L na 300km to bardzo dużo. Jakim olejem masz zalany silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przerabiałem podobny problem u brata tylko troche mniej bral oleju bo 1l na 1tys. Po wymianie simm na wale przód/tył i na wałkach oraz oring na chłodnicy oleju. Po tych zabiegach na razie spokój ale zobaczymy jak bedzie dalej na razie 2tys i poziom jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to niezła lipa :\ taki silnik to koszt pewnie z 5k pln, + robocizna, wymiana oleju i innych płynów, wymiana rozrządu, może ten silnik można reanimować mniejszym kosztem.Ale żeby silnik wykończył się po przelocie 100tys :\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie miał dobrze dawane albo po prostu zwykły pech. Ale jak to się skończyło, poleciał wał i panewki czy coś więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...