Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę logów


kamillo0206

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Posiadam Audi A4 (B5) 1.9 TDI AHU (90KM),

Ostatnio brakuje mu mocy, szczególnie u dołu zakresu.

Proszę o ocenę logów (robiłem pierwszy raz :))

Statyczne:

grupa 000

statyczny000.jpg

grupa 001

statyczny001.jpg

grupa 003

statyczny003.jpg

grupa 004

statyczny004.jpg

grupa 011

statyczny011.jpg

grupa 013

statyczny013.jpg

Dynamiczne:

grupa 000

dynamiczny000.jpg

grupa 001

dynamiczny001.jpg

grupa 003

dynamiczny003.jpg

grupa 004

dynamiczny004.jpg

grupa 008

dynamiczny008.jpg

grupa 010

dynamiczny010.jpg

grupa 011

dynamiczny011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własciwie to jest OK.

Dwie rzeczy:

1. Kat jest ?

2. Filtr paliwa dawno zmieniany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR - OK

Przy 4032 obr jest tyle co powinno byc wiec idealnie.

Wywal kata i powtorz logi dynamiczne.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim pojedziesz na kastracje kata wyczyść ERG i kolektor ssący oraz przedmuchaj wężyk wchodzący do ECU(odepnij od ECU i przedmuchaj o ile w tym silniku tak jest to rozwiązane..) i pokaż komplet logów, dynamiczne rób od 1000obr, możesz podmienić N75 od drugiego takiego silnika i zrobić basic setting 003, 010 011 oraz dynamicznego 011 no bo te zaworki lubią padać w AHU

nie stuka ci silnik jak kowal? bo masz duża dawkę ustawioną, małą korekta vag'iem pomoże

nie szarpie podczas przyspieszania? proponuje zdjąć pokrywkę nastawnika i wyczyścić tyle co dostaniesz odkurzaczem czy wacikami, to na pewno oddali nie nieuniknione czyszczenie nastawnika w przyszłości :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wywaleniem kata się na razie wstrzymam.

Pytanie do ciahciah: najpierw bawić się w ustawianie dawki vagiem czy czyścić nastawnik? Przy czyszczeniu nic tam nie uszkodzę? Nigdy tego nie robiłem...

A rzeczywiście trochę stuka. Podszarpuje jak jest zimny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw zdejmij pokrywkę, po czyszczeniu korekta dawki może nie będzie potrzebna :wink4: w 001 ma być nie mniej niż 1.36V

ja zaproponowałem zdjęcie jedynie pokrywki nastawnika i wyczyszczenie z wierzchu, nie będziesz kręcił w środku nic nie uszkodzisz, biedzisz miał problem z trójkątną śrubką, z piłuj nasadkę od kompletu 7mm trzy ścianki i będzie idealna, w twoim przypadku nie ma co rozbierać całego nastawnika gdyż na razie działa w miarę ok.., jak by było idealnie o nastawniku bym w ogóle nie mówił.. po zdjęciu pokrywki trzeba założyć nową uszczelkę pokrywki, na alledrogo spokojnie kupisz(21zł) no bo stara pewnie jest zgnieciona i po ponownym montażu może nie być szczelna

odepnij wtyczkę impulsatora przy skrzyni biegów, jak przestanie poszarpywać to znaczy ze nastawnik kwalifikuje się do czyszczenia

co do erg to czyścisz naftą, a kolektor najlepiej wypalić ropą, jedyne ryzyko przy tym to odkręcanie śrub, musisz mieć dobry komplet imbusów, przy składaniu nowa uszczelka kolektor-głowica no i śruby dokręcasz 25Nm czyli nie za mocno, jak to twój pierwszy samochód w życiu radze dużo poczytać przed jaką kol wiek operacją, to forum to skarbnica wiedzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelkę pod pokrywę nastawnika kupisz osobno w InterCarsie za ok.8zł. :naughty:

Już to rozpracowałem, więc nie potrzeba kupować z alledrogo czyteż kompletu za 65zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...