QQ Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 witam szanownych klubowiczy .. opiszę wam skład mojej instalacji i opisze problem jaki się pojawia... reduktor - zavoli zawór - zavoli wielozawór - tomasetto ecu - secqel v4 wtryskiwacz gazu -omvl średnica przewodu nie jest mi znana.. problem jaki się pojawia to przerywanie silnika a raczej szarpanie silnikiem podczas delikatnego wciskania pedału gazu , a w przypadku gwałtownego przyśpieszania wszystko jest Ok .. powiedzcie mi coś o mojej instalce i może jakies rady co z tym zrobić ..
marek34 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pewnie zakładałeś na Firlejowskiej. Instalacja dno, nie nadająca się do tego auta. U mnie też taką założyli, dwa lata się męczyłem jak była na gwarancji, później poszło wszystko do śmietnika. Wszystko wymieniłem, sam poustawiałem i od dwóch lat zapomniałem, że mam gaz. Odradzam ten zakład.
QQ Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 fakt instalacja jest 3 tygodniowa ... a że "Dno" to kolejny z faktów ... montaż miał miejsce na ul.Ewangelickiej.. a jaki zestaw u Ciebie siedzi .. dodam że jestem umówiony w czwartek na reklamację tego bałaganu..
marek34 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zacznijmy od butli. Wielozawór Tomasetto, ale jaki. Stawiam, że dali standard. Minimum dla tego auta to super, czyli przelot 3,5 mm Reduktor Zavoli, dobry, ale niestety zupełnie nie nadaje się do auta z turbo. Po drugie za słaby i będzie generował duże spadki ciśnienia. Nawet Zeta S nic tu nie da. Wtryskiwacze OMVL, nie znam dobrze tego wyrobu, więc się nie wypowiem. Ale to niska półka. Elektronika Lecho, tu widzę mały postęp w porównaniu z SEC, bo można to jakoś stroić. Ale trzeba sobie kupić dość drogi interfejs z OBD. Inaczej jest to nieustawialne. Ja po namyśle wymieniłem sec na Staga 300 plus. Inna bajka. Reduktor Scorpin ST, ale teraz brałbym GT. Wielozawór rozwiercony na 3,8 mm, miedź 6 mm (to już zostawiłem i wystarcza). Wtryskiwacze pojedyncze Magic Jet przy samej głowicy na wężykach 5 cm, flitr FL-02 po przeróbkach podstawy. Taki zestaw kręci się do odcięcia ze spadkiem 0,2 bara, korekcje długoterminowe nie przekraczają 3%. Od roku w zasadzie nic nie ustawiane i pięknie śmiga.
PG Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 zwykly wielozawor w zupelnosci wystarczy... miedz 6mm jak najbardziej... nic nie trzeba rozwiercac... to nie jest niewiadomo jaki smok zeby bawic sie w rzeźbę... nie trzeba ludzi w blad wprowadzac...
wojtek26 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ja zaczałbym od wymiany parownika ( jak kolega napisał dobry ale nie do turbo) oraz wymiana wtryskiwaczy, pytanie jeszcze czy instalacja jest dobrze ustawiona czy auto wypuścili po autokalibarcji.
QQ Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 LPG działa jest jeszcze warsztat w Lublinie w którym pracuje człowiek z powołaniem do takich gadżetów miałem chęć pozbyć się tego jak to ktoś nazwał totalnym dnem , ale odziwo Gazownik powiedział że instalka da sobie radę z autem i po 3 godzinach rezania autko śmiga aż miło..
marek34 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 No to super. Gdzie robiłeś? Reduktor został Zavoli? Jakie ma spadki przy ostry bucie ? Czy gazownik nie załączył Ci podparcia benzyną, bo jakoś nie wierzę, że ten reduktor da radę w pełnym zakresie obrotów. Teraz jest taka aura, że nie ma jak tego nawet sprawdzić.
QQ Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 hmm... Pb ma się uruchomić przy 6500 rpm .. wszystkie graty zostały pod maską a co do samego fachowca przyjmuje na ul. Bursaki 6 - SEBASTIAN - zdecydowanie polecam tego człowieka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się