Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Niskie napięcie na pompie paliwowej


mireko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Auto zaniemogło na benzynce.Rano odpaliłem normalnie,a po dwóch godzinach przy ponownym uruchamianiu pompa paliwa zacichła.Jeżdżę awaryjnie na LPG.Co może być przyczyną?

Bezpiecznik cały.

Przekaźnik cyka(jeżeli to ten,bo dziwne oznaczenia)

Napięcie w mierniku 5.06V,przy "kręceniu-ok.6V.Na bezpieczniku podobnie.Za mało.

Pompa zamówiona na jutro,tyle że szkoda wywalać kasy,jeśli problem tkwi w elektryce.

Pomocy-mróz,chłód i szkoda odpalać go na zimnym gaziwie.

Starej pompy nie mogę teraz wyjąć i sprawdzić,bo auto cały czas jest potrzebne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij przekaźnik i połacz na krótko przewód zasilajacy +12 z przewodem idacym do pompki i zobacz czy zacznie działac, bardziej wyglada mi to na uszkodzenie przekaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij przekaźnik i połacz na krótko przewód zasilajacy +12 z przewodem idacym do pompki i zobacz czy zacznie działac, bardziej wyglada mi to na uszkodzenie przekaźnika.

Tyle,że nie wiem który przekaźnik.Mam 213(went),204(klakson itp) i zostają mi dwa:208 i 229.A jak zmostkować?

Aha-i jeden oddzielnie wyżej fioletowy.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 15:54_________________________________________________

Wyjmij przekaźnik i połacz na krótko przewód zasilajacy +12 z przewodem idacym do pompki i zobacz czy zacznie działac, bardziej wyglada mi to na uszkodzenie przekaźnika.

Tyle,że nie wiem który przekaźnik.Mam 213(went),204(klakson itp) i zostają mi dwa:208 i 229.A jak zmostkować?

Aha-i jeden oddzielnie wyżej fioletowy.

213 cyka po przekręceniu kluczyka a 208 przy odpalaniu[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 15:58_________________________________________________A więc stawiam na pompę.Po przekręceniu kluczyka napięcia na pompie nie ma,ale przy kręceniu pojawia się ok.12V.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 21:13_________________________________________________Sprawa zakończona na chwilę obecną.Nowa pompa przyjechała i przy demontażu starej okazało się,że jest ona oki.Założyłem ją z powrotem i auto póki co pali.Może mi coś nie łączyło albo to był kaprys najpiękniejszej Niemki,żeby sobie pogrzać się w ogrzewanym garażu parę dni. :>[br]Dopisany: 18 Grudzień 2010, 14:16_________________________________________________Niestety.Pojeździłem wczoraj trochę i problem wrócił.Napięcie przy rozruchu podaje,czyli zacina się pompa.Dwie stówki pójdzie(jeżeli to pompka)... :wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...