mireko Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam.Auto zaniemogło na benzynce.Rano odpaliłem normalnie,a po dwóch godzinach przy ponownym uruchamianiu pompa paliwa zacichła.Jeżdżę awaryjnie na LPG.Co może być przyczyną? Bezpiecznik cały. Przekaźnik cyka(jeżeli to ten,bo dziwne oznaczenia) Napięcie w mierniku 5.06V,przy "kręceniu-ok.6V.Na bezpieczniku podobnie.Za mało. Pompa zamówiona na jutro,tyle że szkoda wywalać kasy,jeśli problem tkwi w elektryce. Pomocy-mróz,chłód i szkoda odpalać go na zimnym gaziwie. Starej pompy nie mogę teraz wyjąć i sprawdzić,bo auto cały czas jest potrzebne...
wojtek26 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Wyjmij przekaźnik i połacz na krótko przewód zasilajacy +12 z przewodem idacym do pompki i zobacz czy zacznie działac, bardziej wyglada mi to na uszkodzenie przekaźnika.
mireko Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 Wyjmij przekaźnik i połacz na krótko przewód zasilajacy +12 z przewodem idacym do pompki i zobacz czy zacznie działac, bardziej wyglada mi to na uszkodzenie przekaźnika. Tyle,że nie wiem który przekaźnik.Mam 213(went),204(klakson itp) i zostają mi dwa:208 i 229.A jak zmostkować?Aha-i jeden oddzielnie wyżej fioletowy.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 15:54_________________________________________________ Wyjmij przekaźnik i połacz na krótko przewód zasilajacy +12 z przewodem idacym do pompki i zobacz czy zacznie działac, bardziej wyglada mi to na uszkodzenie przekaźnika. Tyle,że nie wiem który przekaźnik.Mam 213(went),204(klakson itp) i zostają mi dwa:208 i 229.A jak zmostkować?Aha-i jeden oddzielnie wyżej fioletowy. 213 cyka po przekręceniu kluczyka a 208 przy odpalaniu[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 15:58_________________________________________________A więc stawiam na pompę.Po przekręceniu kluczyka napięcia na pompie nie ma,ale przy kręceniu pojawia się ok.12V.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 21:13_________________________________________________Sprawa zakończona na chwilę obecną.Nowa pompa przyjechała i przy demontażu starej okazało się,że jest ona oki.Założyłem ją z powrotem i auto póki co pali.Może mi coś nie łączyło albo to był kaprys najpiękniejszej Niemki,żeby sobie pogrzać się w ogrzewanym garażu parę dni. :>[br]Dopisany: 18 Grudzień 2010, 14:16_________________________________________________Niestety.Pojeździłem wczoraj trochę i problem wrócił.Napięcie przy rozruchu podaje,czyli zacina się pompa.Dwie stówki pójdzie(jeżeli to pompka)...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się