pereska Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 czy jesli w afn w turbinie zaloze odwrotnie niz ori pieresien to bedzie niedoladowanie czy przeladowanie
SotoM Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 chodzi ci o pierscien trzymająco-sterujoacy płetwy kierownicy?? jesli tak to - nie. czy załozysz go tak,czy tak to bedzie dobrze. a po złozeniu turbo na stole sprawdzałeś czy kierowniczka pracujesz swobodnie..??
darekaudi4 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 nie prawda kolego w AFNie jest roznica jak zalozysz pierscien ja rozbierajac pierwsza turbine popelnilem ten blad zakladajac go odwrotnie i byla lipa co skonczylo sie ponownym demontazem turbo Tu masz linka jak powinien byc zalozony pierscien http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html
pereska Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 dzieki za info, a co sie dokladnie dzialo kolego w twoim przypadku jak zle zalozyles ??
darekaudi4 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 dokladnie nie pamietam przy jakich obrotach ale chyba kolo 3tys byla mega rurbo dziura i na trasie notfaul non stop
Pretor Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 W AFN pierścień nie jest symetryczny i jak założysz go na odwrót to będziesz miał przeładowanie, będą się pojawiały także tryby awaryjne przy dłuższym max naciskaniu na gaz.
cocoo24 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 dokładnie jak koledzy mówią, zaraz jak rozkręcisz turbo, zrób sobie fote jak jest ząłożony ten pierścien, zwróć uwagę, ze są różne odległosci miedzy kolejnymi zaczepami kierowniczek na pierścieniu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się