Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pierścień turbina ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy jesli w afn w turbinie zaloze odwrotnie niz ori pieresien to bedzie niedoladowanie czy przeladowanie

Opublikowano

chodzi ci o pierscien trzymająco-sterujoacy płetwy kierownicy?? jesli tak to - nie. czy załozysz go tak,czy tak to bedzie dobrze.

a po złozeniu turbo na stole sprawdzałeś czy kierowniczka pracujesz swobodnie..??

Opublikowano

nie prawda kolego w AFNie jest roznica jak zalozysz pierscien ja rozbierajac pierwsza turbine popelnilem ten blad zakladajac go odwrotnie i byla lipa co skonczylo sie ponownym demontazem turbo

Tu masz linka jak powinien byc zalozony pierscien

http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html

Opublikowano

dzieki za info, a co sie dokladnie dzialo kolego w twoim przypadku jak zle zalozyles ??

Opublikowano

dokladnie nie pamietam przy jakich obrotach ale chyba kolo 3tys byla mega rurbo dziura i na trasie notfaul non stop

Opublikowano

W AFN pierścień nie jest symetryczny i jak założysz go na odwrót to będziesz miał przeładowanie, będą się pojawiały także tryby awaryjne przy dłuższym max naciskaniu na gaz.

Opublikowano

dokładnie jak koledzy mówią, zaraz jak rozkręcisz turbo, zrób sobie fote jak jest ząłożony ten pierścien, zwróć uwagę, ze są różne odległosci miedzy kolejnymi zaczepami kierowniczek na pierścieniu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...