Norbunio 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Hello Chcialbym wymienic katalizator na strumienice, ale ktos ostatnio mi powiedzial ze w turbo moga byc problemy... prawda to? Katalizator jest jzu przypchany dlatego chce sie podjac takiej operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciku 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 hmmm...wydaje mi sie ze raczje turbo nie ma wiele do znaczenia... kwestia tego gdzie masz umiejscowiona/e sonde lambda... czy znajduje sie np. za katalizatorem ... bo wtedy to czy wsadzisz strumiennice czy kata robi roznice. Moge sie mylic wiec poczekamy na kolegow co napisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 W tym silniku nie wstawiaj strumienicy. Wstaw sobie rurkę w zamian. Sonda i kat są zbyt blisko turbiny i po wstawieniu strumienicy spaliny mogłyby się zbyt szybko rozprężać, co spowodowało by błędne odczyty sondy i rozkręcanie się turbiny do zbyt wysokich obrotów. U mnie jest rurka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek2642 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Gdzieś wcześniej już Hugo pisał, że takie rzeczy wstawia się przy pokonywaniu 300 KM, zdecydowanie zamiast strumiennicy wstawić rurkę. Ja mam u siebie w ten sposób 2 katy wyrzucone i najmniejszych problemów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 W usa mówią na to test pipe a w A3 czy TT downpipe. Najlepszym rowiązaniem jest zwykła rura 2,5". Jak masz dwie sondy przed i za katalizatorem to będziesz musiał pobawić się albo z gazownikiem, żeby wstawił ci emulator albo wstawić tulejkę, która odsunie druga sonde od strumienia spalin. tutaj podaje ci linka jak taki test pipe wygląda: http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=370&c=18 jeszcze raz powtórze, żebyś wkładał 2,5" bo 3" jest zbyt duże. Testy na hamowni dały większy przyrost mocy i momentu na 2,5". L8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbunio 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 ok ale cena tez niezla... da rade to zrobic w polsce na zamowienie taniej badz kupic gdzies? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 www.El-Tec.pl ja płaciłem 250zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 A ja 120 za dogięcie odpowiedniej rury zamiast kata i wspawanie jej do kryzy odciętej od kata (w niej jest umieszczona sonda). Rurka gięta na wymiar do mojego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 temat o strumienicy juz byl i to nie tak dawno, wiec zamykam Norbunio, szukarki trzeba uzywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi