Skocz do zawartości

arek2642

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek2642

Osiągnięcia arek2642

0

Reputacja

  1. Bardzo chętnie. Jak dla mnie może być sobota ale tylko wieczorem. Niedziele może być o dowolnej godzinie.
  2. Z autopsji napiszę tylko, że używaj go tylko do oparcia dla ręki, a nie próbuj oprzeć się o niego tak jak ja znacznym ciężarem ciała
  3. Połamałem :/ Opierając się łokciem.
  4. Powyżej 200 koni każde auto pali 4 kapcie A ja będę oryginalny, za co pewnie zaraz oberwę, ale wnętrze mi się nie podoba.
  5. Te w granicach 70 - 90 zł - oprzesz się dobrze i połamiesz. Używane są bez problemu ale to minimum 300 PLN
  6. U nas zimy nie będzie :diabel: W tym roku lepiej zrobił ten, kto nie uległ instyntkom stadnym i zostawił letnie kapcie. Jeżeli masz taką możliwość i zajmuje Ci to jak piszesz pół godzinki to nawet bym się nie zawachał i wrzucił z powrotem 17"
  7. Udało mi się doprowadzić do tego, że po dobrej jeździe przy odkręcaniu korka zbiornika całkiem dobrze "syczało" z niego więc do zagotowania nie było daleko. W temacie tym ważne jest kilka rzeczy m.in. punkt wrzenia płynu hamulcowego np. MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE 100% syntetyczny płyn do hamulców hydraulicznych i sprzęgieł DOT 4 ma bardzo wysoki punkt wrzenia 312°C. Co z tego jak jego punkt wrzenia na mokro to już tylko 216°C ( Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie produktu 3,5% wody - czyli tak mniej więcej po roku użytkowania). Warto pamiętać, że każdy płyn ma zdolność do wchłaniania wilgoci z powietrza, ważne jest aby układ hamulcowy był jak najbardziej hermetyczny. Wtedy wg mnie nie ma potrzeby zmieniać płyny częściej niż co 2 lata.
  8. arek2642

    [b5 2,8] brakuje Nm

    Miałem już przyjemnośc badania emisji spalin Przy moim silniku i na gazie spaliny wyszły 12 razy ponad normę (plecionki zamiast katów) :diabelek: Wracając do tematu braku Nm, to mam jeszcze takie pytanko, czy oprócz autek Roba i Maxa były hamowane jeszcze jakieś Q ?
  9. Gdybyś ściągał kierę to pamiętaj o odpięciu wcześniej akumukatora. Żeby czasem się piórka z jaśka nie posypały
  10. arek2642

    [B5 1Z] Silnik kaput ?

    Miałem już coś podobnego, ale nie było to jeszcze A4. Objawy były takie: silnik pracował nierówno, deczko głośniej niż powinien, przyspieszanie autem też nie było płynne, odczuwalny spadek mocy auta. W czasie wizyty u mechanika okazało się, że koła pasowe są już nieco zjeżdżone. Poszły więc do wymiany razem z paskiem, rolkami i napinaczem. Po wyjeździe od mechanika, powiedział, że po kilku dniach wszystko powinno się dotrzec i chodzic cichutko jak wcześniej nic się jednak nie zmieniało. Pojechałem do innego "doktora". Ten rozebrał cały rozrząd, sprawdził jakimś aparatem, okazało się, że wcześniej pasek rorządu przy wyświechtanych kołach pasowych przeskoczył już o jeden ząbek. Mechanik, który wymieniał rozrząd założył nowy pasek wg starego więc też przestawiony o jeden ząbek. Po zmianie na właściwe miejsce auto zaczęło chodzic jak powinno. Oczywiście zmieniłem też mechanika.
  11. Siorbie i to zdrowo. U mnie przy takich obrotach jest grubo ponad 30L/100km na spalaniu chwilowym. Więc możesz już się domyślac ile jest u Ciebie. Nie na długo. "Mróż CHemal" został wykupiony przez Praktikera, więc na Dąbrowskiego i Podkarpackiej ruch się znacznie zwiększy, a obecna ilośc świateł na w/w ulicach nie napawa optymizmem.
  12. arek2642

    [b5 2,8] brakuje Nm

    Jeżeli na VAGu jest wsio ok to pozostają takie rzeczy jak: - kiepskie paliwo, - zapleśniały KAT (jak jest dobrze zapchany potrafi zabrać nawet do 15 % mocy), - wykopcone świece, - przytkana pompa/filtr paliwa,
  13. W ogóle nie ma sensu pisać o spalaniu w mieście. Wszystko zależy od tego jakie miasto i jakie korki. Ja przy swoim silniku mogę napisać, że pali mi w mieście 15L, jak napiszę, że pali 40L to też będzie prawdą, bo czasami takie korki są. Także IMHO pisanie o spalaniu w mieście nie ma sensu.
  14. Rozpiska jest na pokrywie bezpieczników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...