Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Strumienica w A4 1.8TQ - ma to sens?


Norbunio

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm...wydaje mi sie ze raczje turbo nie ma wiele do znaczenia... kwestia tego gdzie masz umiejscowiona/e sonde lambda... czy znajduje sie np. za katalizatorem ... bo wtedy to czy wsadzisz strumiennice czy kata robi roznice.

Moge sie mylic wiec poczekamy na kolegow co napisza :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku nie wstawiaj strumienicy.

Wstaw sobie rurkę w zamian. Sonda i kat są zbyt blisko turbiny i po wstawieniu strumienicy spaliny mogłyby się zbyt szybko rozprężać, co spowodowało by błędne odczyty sondy i rozkręcanie się turbiny do zbyt wysokich obrotów.

U mnie jest rurka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W usa mówią na to test pipe a w A3 czy TT downpipe. Najlepszym rowiązaniem jest zwykła rura 2,5". Jak masz dwie sondy przed i za katalizatorem to będziesz musiał pobawić się albo z gazownikiem, żeby wstawił ci emulator albo wstawić tulejkę, która odsunie druga sonde od strumienia spalin.

tutaj podaje ci linka jak taki test pipe wygląda:

http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=370&c=18

jeszcze raz powtórze, żebyś wkładał 2,5" bo 3" jest zbyt duże. Testy na hamowni dały większy przyrost mocy i momentu na 2,5".

L8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja 120 za dogięcie odpowiedniej rury zamiast kata i wspawanie jej do kryzy odciętej od kata (w niej jest umieszczona sonda). Rurka gięta na wymiar do mojego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...