arris_88 4 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam , ze względu na niskie zawieszenie (H&R - 35 mm) , tegoroczna zima ostro daje mi we znaki . Wczoraj zakopałem się w śniegu, tak że koła buksowały w powietrzu. Gdy próbowałem wyjechać, zapaliła mi się żółta kontrolka wymiany kloców na Fisie. Jestem trochę zdziwiony, gdyż klocki przed zimą z przodu wyglądały na dobre, natomiast z tyłu były już bardziej zużyte. Dziś rano przy odpalaniu FIS nadal "piszczy" i pokazuje kontrolkę, która jest cały czas widoczna. Z tego co wyczytałem w moim aucie nie ma czujników zużycia na tylnej osi. Czytałem post dotyczący wjechania w kałuże, który wywołał błąd czujnika klocków. Stąd pytania do was: 1. Czy możliwe jest, że jakiś styk czujnika został wyrwany gdy się zakopałem w śniegu, ewentualnie jakiś błąd z powodu kontaktu z mokrym śniegiem? 2. Czy tak szybko mogły się zużyć klocki (nie jeżdżę dużo, choć ESP w tą porę ma dużo do roboty)? 3. Jaki system był montowany w moim autku - A4 B6 AWX Avant - 131 KM - zarówno z przodu jak i z tyłu? Szukałem podobnych wątków jednak nadal mam wątpliwości. Proszę o rzeczowe odpowiedzi. PS.: Życzę wesołych świąt i do siego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 1. sprawdz przewody i wtyczki 2. jeżeli masz wszystko ok to klocki na pewno nie są zuzyte 3. przód zwykle Ate, czasami Lucas, tył Lucas (TRW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 3. przód zwykle Ate, czasami Lucas, tył Lucas (TRW) Po czym poznać z przodu że jest ATE lub Lucas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Lucas: http://allegro.pl/zacisk-lewy-przod-audi-a4-8e0-2002-i1344945935.html Ate: http://allegro.pl/audi-a3-zacisk-lewy-przod-i1347093799.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam ponownie, otoz wiem, ze klocki po prostu sie zuzywaja. Gdy sprawdzilem ich stan zauwazylem ze tarcza bierze juz plastik z czujnika w klocku. Zamowilem juz klocki do przodu i do tylu - firmy ATE. Znajomy mechanik z ktorym sprawdzalem klocki powiedzial mi ze moge jeszcze z 1000 km na tych zrobic, bo "tragedii" z nimi jeszcze nie ma. Pozdro, Przepraszam za pisownie, ale pisze z telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geronimo25 0 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Panowie, ostatnio załącza mi kontrolka zużycia klocków, sprawdziłem ile ich tam jeszcze jest i jest spokojnie kolo 1cm. Sprawa jest o tyle ciekawa że nawet w trakcie jazdy mi się tez zapala i piszczy ale tylko wtedy jak jest poniżej -5 stopni. Ktos wie czemu sie tak może dziać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Chwile jeszcze mozesz tak jezdzic kontrolka bedzie sie swiecic az nie wymienisz na nowe klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geronimo25 0 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Chwile jeszcze mozesz tak jezdzic kontrolka bedzie sie swiecic az nie wymienisz na nowe klocki A czemu dzieje sie tak tylko jak jest temperatura na minusie?? Czeka mnie teraz powrót do domu 1000km, da radę jakos dojechać czy lepiej zmienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 smialo mozesz jechac te 1000 km ale pozniej kontroluj stan klockow i niedlugo wymianka nie wiem czym jest uzalezniony ten sygnal dzwiekowy przy minusowej temperaturze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 nie wiem czym jest uzalezniony ten sygnal dzwiekowy przy minusowej temperaturze metal sie kurczy i przestaje stykać,co powoduje przerwę i zapalenie sie kontrolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geronimo25 0 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 nie wiem czym jest uzalezniony ten sygnal dzwiekowy przy minusowej temperaturze metal sie kurczy i przestaje stykać,co powoduje przerwę i zapalenie sie kontrolki No to fakt, a mamusia mówiła synku idx do szkoły zamiast na wódkę :polew: :polew: Dzięki panowie za pomoc, teraz mogę byś spokojniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się