turbobastard Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam, problem z moim autem zaczal byc zauwazalny po ostatniej wymianie napinacza paska klinowego, mianowicie zauwazylem np na awaryjnych swiatlach falujace obroty i glosniejsza prace silnika tudziez gdzies tam z tych okolic dokladnie trudno stwierdzic takie poburkiwanie tak samo am jak jakis kierunek wrzuce albo nacisne hamulec ktory zapale swiatla stopu, jak tylko zdejme noge z hamulca ustaje. Falujace obroty najwyrazniej widac na zalaczonych swiatlach awaryjnych przy czym slychac to poburkiwanie w rytm zapalanie i gaszenia sie kierunkow. Zauwazylem tez ze kiedy podglosnie radio troche bardziej dzieje sie to samo. Pompa wspomaganie tez jakos ostatnio zaczela pracowac jakos tak glosniej, moze to bedzie dla kogos jakas wazna wskazowka kto pomoze wskazac mi przyczyne tego co sie tam dzieje. Pozdrawionka.
siu Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jeżeli wraz z falującymi obrotami faluje ci oświetlenie to najprawdopodobniej pada ci regulator napięcia w alternatorze. Pozdrawiam.
turbobastard Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 chodzi ci kolego o oswietlenie w srodku auta czy swiatla? Sprobuje nagrac filmik zeby to pokazac i wstawic tutaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się