Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Jakie DVD do Navi+ ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam - pytanko jak w temacie, jako że w temacie jestem zielony i nawet wędrówki po allegro mi nic nie dają bo nie wiem na co patrzeć proszę o pomoc i doradę.Mam Navi+ i chciałbym podłączyć DVD doradźcie co najlepiej zakupić, może ktoś z Was ma dojście do bezproblemowo działających sprzetów i co jeszcze muszę dokupić żeby to działało ( coś złyszałem o jakimś interface koszt ponoć około 350 ) Jezeli ktoś jest mi wstanie wskazać konkretnie co mam kupić lub nawet może mi coś załatwić będę wdzieczny a może nawet macie zaufanych sprzedawców na allegro - dzięki za pomoc aaaaaa i jeszcze jedno czy ewentualnie taki sprzęt pasowałby później do RNS-E ?

Opublikowano

Miron, o wszystkim juz napisano na tym forum. Na Twoim miejscu w 1 kolejnosci zainwestowalbym jednak w RNS-E.

Opublikowano
  • Autor

kurcze szukałem i nie znalazłem :(chodzi mi o konkretne propozycje ( sprawdzone z allegro lub inne ) a co do RNS-E to dlatego pytałem czy te DVD pasowałoby również do RNS-E

Opublikowano

miron78

o dlatego pytałem czy te DVD pasowałoby również do RNS-E