mendrek 1 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Cześć wszystkim, czy mogę prosić was o analizę logów? Problem z autem jest taki, że łapie no-laufy. Przyczyna to zapewne zapieczone kierownice, ale próbowałem je tymczasowo naprawić przez "rozruszanie" sztangi. Podziałało i chodzą płynnie jak zdejmuje i zakładam wężyk podciśnienia z zaworu poruszającego sztangą. Ale no-laufy dalej są. Dodatkowo po przeładowaniu pojawia się błąd: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent oraz 00575. Zrobiłem logi dynamiczne grupy 3 i 11 : może zrobić też innych grup? Co sądzicie o grupie 3? Przepływka do wymiany? Bo wyniki raczej odbiegają od poprawnych. Czy może ten czujnik G71? Ale on jest w sterowniku i podobno się nie psuje Ale z drugiej strony do ok. 2000 rpm wskazania są chyba sensowne. Logi robiłem pierwszy raz, więc jak będą błędy to wybaczcie :-) Jak złapał no-laufa, to po chwili stopowałem logowanie. Edit: Nie zauważyłem, ale chyba kolega ma ten sam problem z wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182121.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 kolega w tamtym wątku ma inny problem, ty masz zapieczone kierownice w turbo, wyciągaj turbo do czyszczenia czym prędzej, jak ci się chce możesz jeszcze podmienić N75 z N18 na próbę albo zaloguj 011 basic setting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 dokladnie stawiam na turbo,nie polecam tak dlugiej jazdy bo moze to sie zle skonczyc,np szukaniem wirnika w intercoolerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 hehe do puki nie wyczyścisz turbo nie przekraczaj 2000obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Czujnik raczej się nie psuje jedynie wężyk idący do ecu może być zaolejony lub załamany.W twoim przypadku turbin doczyszczenia na pewno do końca nie rozruszałeś sztangi turbiny bo przeładowuje w całym zakresie do momentu odcięcia turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mendrek 1 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ok. Tego się obawiałem, że będzie trzeba ją wymontować :/ Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się