Obsession Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Panowie jak poradziliście sobie z wyciągnięciem amortyzatorów przednich z nadkola. Mam samochód na podnośniku. Zacząłem od prawej strony. Odkręciłem i wyjąłem śruby: 3 górne od amortyzatora oraz jedna mocującą wahacze górne ze zwrotnicą, no i ta jedna na dole mocująca amor do wahacza dolnego. Problem jest taki, że za cholerę nie mogę wyjąć kolumny z nadkola - rozpiera się ona między nadkolem a wahaczem dolnych. Czytam na forum i nie widzę, żeby ktoś opisał taki problem... Stawałem już na tarczę żeby opuścić bardziej zawias, ale to za mało. Co można zrobić?
żołnierz Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zbić wahacz dolny prosty . Dokładnie tak jak kolega wyżej Ci poradził. Wybij sworzeń dolnego prostego wahacza, a cała zwrotnica opadnie w dół. Tylko przed tym lekko przykręć przynajmniej te dwie śruby od góry na kielichu bo wszystko spadnie. Jeżeli już wyciągnąłeś tą długą śrubę od mocowania górnych wahaczy do zwrotnicy to jesteś w domu, bo czasami jest kóre..ko zapieczona. Wiesz jak się wybija sworznie?
Obsession Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Dzięki chłopaki, problem rozwiązany, a udało się to po podniesieniu drugiej strony samochodu. Wtedy stabilizator poszedł w dół i razem z nim rzecz jasna dolny wahacz więc obeszło się bez jego wybijania. Potem męczyłem się z odkręceniem trzpienia amortyzatora no i teraz zabawa w ściskanie nowych sprężyn
A-rek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 ja zawsze pomagam sobie drugim teleskopowym lewarkiem podnosząc amor do góry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się