kolba_leon 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam, właśnie szukam przyczyny problemu w autku. Jest to brak ciśnienia oleju w silniku. Auto jak jest zimne i na niskich obrotach nie inf o żadnych problemach dopiero przy rozgrzaniu i jak przekroczę 3tyś obrotów zapala czerwoną ikonkę z olejem. Mechanik stwierdził brak ciśnienia oleju, pompa jest 100% sprawna. Pacjent s4/b6 4.2 V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Wymień czujnik. A mechanik mierzył cisnienie? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolba_leon 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 manometrem. Czujnik ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Skoro pompa sprawna i czujnik też to pewnie trzeba będzie rozebrać silnik.. Ja wymieniłbym jeszcze czujnik zawsze lepiej to wydać pare złotych na niego niż na remont silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolba_leon 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 silnik rozebrany szukamy przyczyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 0 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Kolego informuj o postępach, mam to samo w ADP 1.6 - przekraczam 3k obrotów i miga lampka. Z jedną tylko różnicą - to dzieje się raczej na zimnym silniku, aż się porządnie wygrzeje. Jak zostawię rozgrzany na jakiś czas i potem jadę dalej - problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolba_leon 0 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 cały silnik rozebrany i nic. Pompa też wydaję się okej ale mimo to będę ją wymieniał bo nic innego nie przychodzi nam do głowy co może być przyczyną. pompę raczej nową kupuje boje się używki w tym wypadku. Dam znać czy problem ustąpił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 a wymieniłeś czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmlody 1 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Nie piszcie czujnik i czujnik, bo mierzył manometrem, a do jego wskazan czujnik nic nie ma. Możliwe że masz przy pompie cos takiego jak zawór upustowy/regulujący ciśnienie. Zwróć uwagę na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolba_leon 0 Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 pompa nowa leci do mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się