Dev 1443 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 witam mały problemik wyniknał, mianowice cieknie gdzies przy rozrzadzie ale cięzko jest zlokalizowac wyciek uszczelnienia na dole i na górze suche a pasek i rolki zalane olejem gdzie tam moze byc jeszcze mozliwosc wycieku ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Uszczelniacz na wałku rozrządu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 tam jest sucho olej pojawia sie gdzie w polowie wysokosci silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 więc uszczelniacz koła pośredniego - jest taki sam jak na wałku rozrządu. No a niżej jest tylko uszczelniacz wału korbowego z niego też może rozchlapywać.... ale jak mówisz ze w połowie to raczej koło pośrednie....(mały koszt a roboty :gwizdanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Nie wiem czy wiesz kolego ale tam nie ma kola pośredniego. masz rację kolego teraz poszukałem schemat AJM-a....sorki myślałem o moim silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 qurwa o tym wlasnie myslalem ale sie ludzilem ze nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 masz rację kolego teraz poszukałem schemat AJM-a a kolega nie ma AJM tylko AJL- benzyniaka. bynajmniej w opisie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 mi chodzi konkretnie o AJM-a nie o AJL-a :wallbash: :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 a faktycznie w tytule tematu jest AJM... zdejmowałes rozrzad ze mowisz ze sucho jet na uszczelniaczach?? co do uszczelki pod głowica to ja w to watpie poniewaz nie ma tam kanału oljowego tylko kanał przelotowy oleju z góry w dół do miski a tam nie ma takiego cisnienia aby w dodatku przez obudowe zalewało rozrzad... w Pd za rozrzadem sa osłony plastikowe co do spr. uszcz. wałka rozrzadu to nie jestes w stanie go spr.bez zdjecia koła zebarego i do tego pełnego koła sygnałowego jak z niego wycieka to olej pokazuje sie na łaczeni głowicy z blokime zciekajac w str. kol.wydechowego bo silnik jest połozony delikatnie na prawa strone... nizej jest tylko pompa wody a nizej uszcz.wału korbowego. ALE- nie wiem czy dobrze kojaze - w bloku jest chyba zaslepka kanalu olejowego za rozrzadem... ja bym zdjal rozrzad i wszystko aby zobaczyc... no cóz sie chce miec zrobione wiec osoba niech płaci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 tutaj akurat nie chodzi o kase auto jest mojego stryja dobra, jutro zdejme ten caly szajs i zobacze gdzie cieknie a jest coraz wiecej oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Nie musisz tez tak się unosić(odsyłanie mnie do internetu mogę uznać za wrzut bo rozkładałem ten silnik na części pierwsze i po złożeniu narazie jeździ) ,nie będę tez opisywał przypadków jakie w swoim życiu widziałem bo nie potrzeba nam tu archiwum x,twierdze tylko ze jest możliwe żeby ciekło z uszczelki jak i z 10 innych miejsc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 ok temat ogarniety minimalnie była peknieta obudowa dolnego zimmeringa i tam ciekło temat zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się