Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Meetingi KUJAWSKO-POMORSKIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:bry: w ten weekend odpadam ale przyszły jestem chętny :wink:

  • Odpowiedzi 43.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jedrekx

    5090

  • Reniu

    3603

  • Artur82

    2597

  • WIŚNIA

    2451

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Panowie gdzie w kuj-pom dobrze regenerują turbinki bo moja pada :(

Opublikowano

:hi:

Znacie jakiegoś dobrego elektromechanika z okolic ? Mam do zrobienia mikrostyk w zamku (nie pali się oświetlenie nóg, i drzwi) strona pasażera. Nie chce jakiegoś "papudraka" co mi więcej szkód narobi, lub będzie coś dorabiał obchodził stycznik. Chcę aby podszedł z poszanowaniem do auta.

Opublikowano

Do Karpatki uderz.

Może działa takie tematy.

Opublikowano (edytowane)

Też bawi się w elektryka :P ? Jeszcze mam 1 problem ... Ktoś może ma jakieś specjalistyczne narzędzia do takich spraw ?

 

Edytowane przez A4CCH
Opublikowano
:hi:
Znacie jakiegoś dobrego elektromechanika z okolic ? Mam do zrobienia mikrostyk w zamku (nie pali się oświetlenie nóg, i drzwi) strona pasażera. Nie chce jakiegoś "papudraka" co mi więcej szkód narobi, lub będzie coś dorabiał obchodził stycznik. Chcę aby podszedł z poszanowaniem do auta.
Temat nie do ogarniecia... Szukai innego zamka

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
11 godzin temu, A4CCH napisał:

Też bawi się w elektryka :P ? Jeszcze mam 1 problem ... Ktoś może ma jakieś specjalistyczne narzędzia do takich spraw ?

 

Moje rada (jeśli oczywiście masz możliwości, miejsce i predyspozycje) to zwalić skrzynie, nabić torxa i odkręcasz. Przy okazji sprawdzisz sprzęgło.
Jak demontowałeś już kiedyś skrzynie to 2h i będzie po robocie ;)

Opublikowano
11 godzin temu, przemciotorun napisał:

Temat nie do ogarniecia... Szukai innego zamka

Czemu ? Ludzie wymieniają styki, nieraz również wystarcza czyszczenie. U mnie nieraz jak jest taka pogoda dość "wilgotna" na dworze to nieraz się załączy :D

Opublikowano
8 godzin temu, Brzeziak napisał:

Moje rada (jeśli oczywiście masz możliwości, miejsce i predyspozycje) to zwalić skrzynie, nabić torxa i odkręcasz. Przy okazji sprawdzisz sprzęgło.
Jak demontowałeś już kiedyś skrzynie to 2h i będzie po robocie ;)

Tam już raczej nic nie nabijesz, w środku jest idealne koło, a ten korek jest z aluminium straszne "masło".

Opublikowano
Czemu ? Ludzie wymieniają styki, nieraz również wystarcza czyszczenie. U mnie nieraz jak jest taka pogoda dość "wilgotna" na dworze to nieraz się załączy [emoji3]
Podrzuc jakiegos tutka jak to wymieniaja i jakie mikro przelaczniki zakladaja. Jezeli chidzi o czyszczenie stykow (blaszek) czy ich podoginanie to mozesz sam to zrobic ale nie wiem czy to cos da

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
6 minut temu, przemciotorun napisał:

Podrzuc jakiegos tutka jak to wymieniaja i jakie mikro przelaczniki zakladaja. Jezeli chidzi o czyszczenie stykow (blaszek) czy ich podoginanie to mozesz sam to zrobic ale nie wiem czy to cos da
 

 

Opublikowano
4 minuty temu, A4CCH napisał:

 

no czyli tylko potwierdzilem to co Ci napisalem powyzej.... a6 sie nie sugeruj bo to co innego (b6/b7)  i tam nie ma problemu z czyszczeniem czy podmianka microstyku na taki jak na allegro sa po 6-12zl.... kup zamek za 15-20zl + kw z allegro i przerzuc sama krancowke albo caly zamek i tylko miec nadzieje ze krancowka bedzie sprawna, takie moje zdanie

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, przemciotorun napisał:

no czyli tylko potwierdzilem to co Ci napisalem powyzej.... a6 sie nie sugeruj bo to co innego (b6/b7)  i tam nie ma problemu z czyszczeniem czy podmianka microstyku na taki jak na allegro sa po 6-12zl.... kup zamek za 15-20zl + kw z allegro i przerzuc sama krancowke albo caly zamek i tylko miec nadzieje ze krancowka bedzie sprawna, takie moje zdanie

Znajomy wiem że w passku b5 robił i bez problemu mu to poszło. W passku nie będzie jak w A4 ?

Edytowane przez A4CCH
Opublikowano

tego Ci nie powiem nie grzebalem nigdy w zamku od passata, problemem jest to ze krancowke do tylnej klapy fabryka wypuscila jako osobny element ktory ma swoj nr i mozesz go kupic nowego za 50-60zl tak samo tylne krancowki 1 czy 2 pinowe, niestety przod wystepuje jako caly zamek... idzie ja wyciagnac ale np. trzeba odgiac ucho od jednego ciegna itp... mi ogolnie samej nowej krancowki nie udalo sie znalesc

Opublikowano
12 minut temu, przemciotorun napisał:

tego Ci nie powiem nie grzebalem nigdy w zamku od passata, problemem jest to ze krancowke do tylnej klapy fabryka wypuscila jako osobny element ktory ma swoj nr i mozesz go kupic nowego za 50-60zl tak samo tylne krancowki 1 czy 2 pinowe, niestety przod wystepuje jako caly zamek... idzie ja wyciagnac ale np. trzeba odgiac ucho od jednego ciegna itp... mi ogolnie samej nowej krancowki nie udalo sie znalesc

Są jakieś uniwersalne (3 wyjścia), niby podłącza się pod dwa i śmiga, trzecie zostawić pustę (zaizolować). No i możliwe że z umocowaniem w zamku trzeba coś wykombinować. O jakie odginanie Ci chodzi ? Bo nie mogę skojarzyć.

Opublikowano

to o czym piszesz idzie ogarnac w klapie... albo np w lupo

jak bedziesz mial chwile to zdejmij boczek i wyciagnij zamek. bedziesz wiedzial o co chodzi, poza tym co do uniwersalnych krancowek nie zapominaj ze tam jest podwojna krancowka razem z gniazdem ktorej nie idzie rozdzielic

Opublikowano

Wiem, demontujesz mechanizm od szyb (ramę) i wychodzi bez gięcia. Wiem że jest podwójna, dlatego 3 pin w niej zaślepiasz. W klapie jest trochę inny styk. O jakie gniazdo Ci chodzi te do mocowania ?

Opublikowano

ja nie pisze o ilosci pinow w krancowce tylko o ilosci  krancowek, poszukaj sobie fotki zamka tak zebys widzial dobrze gniazdo w ktore podlanczasz wtyczke - bo w niej sa wlasnie krancowki.....  i wszystko jest ze soba zlane w jednosc, dodatkowo zaden element zamka nie dotyka bezposrednio tych cypkow od krancowek tylko jest to wciskane przez dodatkowe dluzsze blaszki z plastikami o ktorych pisalem wczesniej... mniej wiecej jak w tylnej klapie tylko dluzsze....

Opublikowano
15 minut temu, przemciotorun napisał:

ja nie pisze o ilosci pinow w krancowce tylko o ilosci  krancowek, poszukaj sobie fotki zamka tak zebys widzial dobrze gniazdo w ktore podlanczasz wtyczke - bo w niej sa wlasnie krancowki.....  i wszystko jest ze soba zlane w jednosc, dodatkowo zaden element zamka nie dotyka bezposrednio tych cypkow od krancowek tylko jest to wciskane przez dodatkowe dluzsze blaszki z plastikami o ktorych pisalem wczesniej... mniej wiecej jak w tylnej klapie tylko dluzsze....

Jak jest zlane to przecież wystarczy dwa przewody połączyć ze sobą starych zostawić kawałek i z nowymi. Fotkę już widziałem wiem jak to wygląda. Ociepli się to może wyjmę swój i zdam raport co i jak, czy da się podmienić na coś z allegrosza.

Opublikowano
13 minut temu, A4CCH napisał:

Jak jest zlane to przecież wystarczy dwa przewody połączyć ze sobą starych zostawić kawałek i z nowymi. Fotkę już widziałem wiem jak to wygląda. Ociepli się to może wyjmę swój i zdam raport co i jak, czy da się podmienić na coś z allegrosza.

:thumbup1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...