Brzeziak

Pasjonat
  • Zawartość

    168
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Brzeziak

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Przemysław
    • Lokalizacja
      CBY

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    737 wyświetleń profilu
    1. Brzeziak

      W środku jest uszczelniacz który należy wymienić. Prawdopodobnie sparciała gumo od starości.
    2. Brzeziak

      To że było robione 20 tys. temu nie znaczy że jest cały Sprawdź go też.
    3. Brzeziak

      Zdjąć wszystkie paski z przodu i po kolei sprawdź wszystkie rolki. Może łożysko na napinaczu już się kończy albo sprzęgło alternatora się posypało. Od tego bym zaczął.
    4. Ktoś na forum kiedyś wstawiła turbo z AWX z oryginalnym wężem i pasował pod ori orurowanie AFNa.
    5. Czyli najrozsadniej to jakaś hybryda.
    6. GTB17 nie mogę nigdzie trafić. Mam jednego ziomka co mi ogarnie GTB20 praktycznie na nowych częściach za 1800 ale to już trochę poza moim budżetem.
    7. Faktycznie na BRD trzeba mieć to 1300. Ten Twój ziomek co robi te hybrydy to przerabia je w korpusie od AWX czy AFN? Podpytaj o ten temat. Byłbym chętny na taka hybrydę do 230, może jak sie we 2 zdecydujemy to zrobi good price Co do tego GTC to chodzi Ci o turbo z opla? Tam nie było sterowania elektrycznego gruszką? Rozwiń trochę ten wątek.
    8. Brzeziak

      Macałeś wirnik? Może intercooler pełny oleju i dlatego takie akcje.
    9. Brzeziak

      GTB już pogoniłeś? Szukam jakiejś suszarki pomału
    10. Siema, majster nadarzył mi się klient na moje turbo AWX i kombinuje czy by nie dołożyć parę groszy i coś większego nie włożyć. Teraz rozkmina bo po głowie chodzi mi GTB20 z tym że tu cena to już około 1500. Albo BRD z b7. Widzę że z BRD nie będzie problemu przy kupnie ale czy podejdzie bez kombinacji czy trzeba coś przerabiać? A może jest na forum jakiś szpec od turbo który by mi coś ogarnął?
    11. Brzeziak

      To nie idzie przełożyć tylko tego samego "dużego" lustra z angola? Znaczy tej góry całej, ja mam z po lifta, szło by to przełożyć?
    12. Brzeziak

      Nie jest nic klejone. Jedyne co może trzymać po odkręceniu to oryginalna konserwacja.
    13. Brzeziak

      Widać że z po lifta. Ale RS4 miał chyba lustra w satynie a nie chromie.
    14. Brzeziak

      Ja mam LZ8P i mi po winie wyszło że mam SAMBABRAUN PEARL a nie SABLE BROWN. To jakiś błąd u mnie?
    15. Brzeziak

      Chodzi Ci o oryginalne DRL dedykowane do a4 b5? Ja mam coś takiego u siebie.