Skocz do zawartości

Brzeziak

Pasjonat
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Brzeziak

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    CBY

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1666 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Brzeziak

4

Reputacja

  1. Siemaa, nie było mnie tu kawał czasu. Zabierałem sie do napisania tego aktualu już jakiś dłuższy czas i oto jest Cos sie tam pozmieniało przez te lata, w telegraficznym skrócie opisze co i jak. Sezon 2020: -Poszerzyłem całą bude. -Wstawiłem rollbar do środka. -I zmieniłem felgi na model z Audi R8, przód 9.5j tył 10.5j No i tak przejeździłem bieżący sezon, a właściwie więcej audi przestało niż jeździło. No i po 2020 jakoś się wypaliłem jeśli chodzi o tuning a4. Może gdyby było w quattro to ten zapał tak szybko by nie wygasł. Ale a4 sprzedawać nie chciałem. Za wdzięczne auto. Zawsze chciałem mieć jakiegoś porobionego klasyka no i trafiłem, Polo 86c steilheck z 1987 roku wytargane z nimieckich krzaków. No i tak sobie latam tym dziadziusiem po zlotach od roku. Co do a4 to mam ją nadal, zostało częsciowo "odtuningowane". Aktualnie jezdzi nim moja narzeczona i wygląda tak: Silnik został rozbrojony, czyli jest seria 132ps tak jak było. Zawieszenie zostało podkręcone 15mm do góry i wrzuciłem RH ZW3 w szerokosciach 8.5j przód i 9j tył. Z troszkę baloniastymi oponami (ale wiadomo kobita lata) Co do mnie to jednak audi w serduszku, zanabyłem drogą kupna model który chciałem mieć juz od jakiegoś dłuższego czasu. Jest to A6 C4 z 1997 roku z silnikiem 2,5 TDI i napędem quattro. Mam ją od roku i jak narazie udało mi się zrobić kapitalny remont silnika, prawie całe zawieszenie w poli plus wtryski 230mm, wydech z kwasiaka, troszkę większe turbo i pare innych pierdół. A6 jezdzi mi się super, jest duzo wieksze w porównaniu do a4 i napęd quattro to coś piękneg, Denerwuje mnie trochę brak dynamiki, jednak w a4 jak sie depnie to auto jest żwawsze, tutaj tego brakuje pewnie przez brak zmiennej geometrii na turbo. Może po czipie sie to trochę zmieni. To tak pokrótce chyba udało mi sie opisać zaległości
  2. No to się widzimy? Niestety nie dam rady przybyć audi bo będzie jeszcze u lakiernika ale imprezy nie odpuszczę?
  3. Jak zwykle ogień w temacie, przy Twoim avancie mój to seria? Będziesz w tym roku na seaside?
  4. Będziesz gdzieś na zlocie w tym sezonie, co by szło pomacać na żywo?
  5. Coś tam grzebie, poszerzyłem bude, dorwałem rollbara, itp. Niedługo wstawię jakąś aktualizacje?
  6. Jak ktoś chce ładować gwint i obniżać auto to samo z siebie kłuci się z komfortem. Jak chcesz komfort to zostawiasz serie i 16 na balonie. Miedzy 17 na niskiej gumie a 18 i glebą nie ma żadnej różnicy, przynajmniej ja tak nie odczułem. Jesli już wydawać kase to raz i mieć problem z głowy bo sam po sobie wiem że prędzej czy później, albo wrócisz do serii na 16 albo do 18/19 i gleby.
  7. Zwróć uwagę na węże paliwowe. Zachowuje sie tak jakby ropa się cofała.
  8. Zazdraszczam Recaro, pochwalisz się ile taka przyjemność? Może być na priv :)
  9. Gdzie będzie można pomacać w tym roku? Planujesz jakiś zlot? ?
  10. Brzeziak

    Grill rs4 b5

    Tak normalnie. Miałem grill z RS4 w moim zwykłym b5.
  11. Brzeziak

    Grzanie

    Czyszczenie nagrzewnicy przynosi średnie efekty, dopiero wymiana robi swoje. Może być jeszcze układ zapowietrzony.
  12. StornPerformance. Ramie zostało, reszta to custom ?
  13. Ja mam wrzucone sztywne 240mm Ładuj fmica o takich wymiarach: https://allegro.pl/intercooler-550x140x65mm-najwydajniejszy-od-fmic-i7458250409.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YTJiMTRjN2UtZjE5NS00M2ViLTgxYWUtNGE1NDU3MTg1NzlmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=fe93cec4-b460-42d8-96d8-f1c10b762a28 Spokojnie AWX go nadmucha.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...