Brzeziak

Pasjonat
  • Zawartość

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Brzeziak

    Informacje

    • Imię
      Przemysław
    • Lokalizacja
      CBY

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    819 wyświetleń profilu
    1. Brzeziak

      Tak w a4 b5 AFN po zmianie osprzętu.
    2. Brzeziak

      I jak to sobie wyobrażasz? klelele psss, klekleklekelkle, psss Śmiech i tyle.
    3. Brzeziak

      Siema, poleci ktoś jakiś dobry warsztat który się w tym specjalizuje? Pisałem do chłopaków z TC Performance i wycenili mi wirusa na 1k. Jestem skłonny tyle zapłacić za dobry program, no ale może jest ktoś dobry w okolicy i weźmie taniej. Pod uwagę brałem również Tune UP i Turboelite ale lecieć taki kawałek to też strata czasu. BRK odpuszczam. Liczę na jakąś pomoc
    4. Brzeziak

      No niby tak ale bez przesady, wymiana termostatu w afn to 10 minut przy piwie.
    5. Brzeziak

      Króćce są inne, termostaty wyglądają identycznie. Tylko jako to oszczędność jak termostat dobrej firmy kosztuje 20 zł
    6. Brzeziak

      Na pompie masz fasolki i nimi korygujesz minimalnie rozrząd.
    7. Brzeziak

      A co to zmienia skoro i tak ją wywalasz. Miska aluminiowa oprócz tych małych śrub jest jeszcze przykręcona 2 dużymi do bloku. W misce stalowej tego nie ma ale jest zamiast tego przykręcony taki kawałek aluminium (do którego są przykręcone 3 śruby od skrzyni biegów) który również trzeba zdemontować żeby dojść do wszystkich śrub. Także na jedno wychodzi.
    8. Brzeziak

      Tak jest taka możliwość ale dość pracochłonna.
    9. Brzeziak

      Najpierw sprawdź czy to faktycznie wina przewodu. Podaj mu plus z aka i odpal, wtedy będziesz pewny na 100%. Jeśli nie odpali to wina zaworka na pompie a nie przewodu. Plus musi być po zapłonie bo inaczej auta nie zgasisz. Pod nogami kierowcy masz szyne z zasilaniem, 3 miejsca mają stały plus a jak dobrze pamiętam to ostatni po prawej stronie jest plusem po zapłonie.
    10. Brzeziak

      Najpierw podstawa, świece, kable, cewka, przepływka, filt paliwa. Sprawdzałeś coś z tych rzeczy?
    11. Brzeziak

      Wystarczy że oring w pompce sprzęgła strzelił. Ciec będzie w środku skrzyni i wyleci najniższym punktem.
    12. Brzeziak

      No więc zrobiłem mały kosztorys i przedstawia się następująco. Elementy potrzebne do wyspawania sobie orurowania z kwasiaka. Kolano z kwasa fi 50 90*, 6szt.- 113.40 Silikon fi50 90* na wyjściu z ssacego, 1szr.- 46zl Podstawa pod Map Sensor,- 20zl Silikon prosty redukcyjny na wyjściu z fmica, 2szt.- 36zl Silikon prosty fi50, 40cm, potrzebny na wyjściu z turbo i w komorze,- 40zl Opaski gsb, 10szt - 25zl Fmic,- 150 Rura kwasoodporna 1.5m fi 50- 41 Razem wychodzi 471 zł. Nadmienię tylko od siebie że nie liczyłem robocizny, spawania, gazu, drutu, wysyłek wszystkich materiałów ani flansze na wyjściu z ssacego.
    13. Brzeziak

      Stary za co? Chyba za samego fmica
    14. Brzeziak

      Wczoraj skończyłem spawać orurowanie. Dzisiaj jak znajdę chwilę to mogę zrobić przybliżony kosztorys.
    15. Brzeziak

      Chodzi Ci o takie buczenie/ drżenie nawet przy tych 70? A przy większych prędkościach np. 120 ustaje i jest ok?