Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Meetingi KUJAWSKO-POMORSKIE


felipe.avant

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jedrekx

    5090

  • Reniu

    3605

  • Artur82

    2597

  • WIŚNIA

    2451

Top użytkownicy w tym temacie

Gość -makaveli-

a myslisz po co mojej młodej prawko :naughty:

i tak poprostu oddasz autko w inne ręce :shocked: Ja bym mojej w życiu nie dał :no: żabka jest jak szczoteczka do zębów....ma tylko jednego użytkownika :polew:

PS na spota zabieram gadżet który mierzy za pomocą GPS prędkość,przyspieszenie 0-100km/h (można ustawić mniej lub więcej),czas na 1/4 mili (można ustawić mniej lub więcej) i inne :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ to był żart :decayed: nie dam nikomu mojej niuni :wink4: znalazłem jak wyczyścić i zregenerować zawór N75 :evil: we wtorek operacja tunning :evil:[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 12:18_________________________________________________a potrzebne do tego są patyczki do uszu,WD-40 i klej kropelka :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miodzik musi być :decayed: podobno jak wyczyścisz ten N75 to co tydzień wymieniasz ogumienie z przodu :polew: a mi wywala go jak pod kompa podłącze z dopiskiem BŁĄD SPORADYCZNY :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1262

Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75

przerwa na wyjściu

dokładniej to to wyskakuje :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek google mówi:

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:

– wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.

Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:

– włączyć zapłon;

– zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.

Wartość wymagana: zbliżona do napięcia akumulatora.

u nas na forum:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=57882.0;highlight=b%B3%B1d+1262

:szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&highlight=reanimacja+n75 :evil:[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 12:46_________________________________________________

Wujek google mówi:

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:

– wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.

Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:

– włączyć zapłon;

– zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.

Wartość wymagana: zbliżona do napięcia akumulatora.

cytat z :

http://www.forum.vw-passat.pl/tematy33/niesprawnosc-ukladu-turbodoladowania-vt2475.htm

Sprawdzanie zaworu magnetycznego N75 ograniczania ciśnienia doładowania

u nas na forum:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=57882.0;highlight=b%B3%B1d+1262

:szukaj:

a wejdź na ten link co podałeś :naughty:[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 12:48_________________________________________________ja tylko podałem co mi wywala,nie pisałem że nie moge znaleźć jak to ogarnąc :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :embarrassed: się bo zgubiłem jeden kołpak, teraz muszę zdjąć wszystkie, a nie zdążyłem przed zimą odmalować stalówek - są rost-style :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...