jaca31 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 witam robiłem logi statyczne w grupie 13,18,23 w styczniu i drugi raz w lutym niewiem co się dzieje z pompkami i auto coś dymi bardziej. luknijcie i zobaczcie co się może dziać logi ze stycznia : gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/457f90ee81a2d0d1.html gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354085a84ff0a1d5.html gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0c31597c4f81a75.html i logi z wczoraj: gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ded8ec4b755fb4fd.html gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e2be406cffe4925.html gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54db2fe7f0ce20b1.html dziwią mnie te ujemne wartości w gr.023 wcześniej na jednym cylindrze a teraz już na trzech, nie wspomnę o zmianach w gr.013 w ciągu trzech tygodni
Pakero128 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 witam robiłem logi statyczne w grupie 13,18,23 w styczniu i drugi raz w lutym niewiem co się dzieje z pompkami i auto coś dymi bardziej. luknijcie i zobaczcie co się może dziać logi ze stycznia : gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/457f90ee81a2d0d1.html gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354085a84ff0a1d5.html gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0c31597c4f81a75.html i logi z wczoraj: gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ded8ec4b755fb4fd.html gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e2be406cffe4925.html gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54db2fe7f0ce20b1.html dziwią mnie te ujemne wartości w gr.023 wcześniej na jednym cylindrze a teraz już na trzech, nie wspomnę o zmianach w gr.013 w ciągu trzech tygodni Jest źle a w szczególności korelacje jak i BIPy na 1 cylindrze a co do korelacji to i na pozostałych pompkach są nie dobre Na jakim paliwie jeździsz?? Bo jak na kiepskim paliwie to za chwilę będziesz wymieniał pompki. Spróbuj zalać na pełny bak paliwa środka do przeczyszczenia wtryskiwaczy najlepiej STP do DIESLA i wyjeździć bak i wtedy sprawdzić korelacje w gr 013 i BIPy w gr 023 i wrzuć dla porównania. Takie są moje sugestie ale niech się inni wypowiedzą na ten temat. A tak poza tym najlepiej zrób całą diagnostykę autka bo po samych gr odpowiedzialnych za pompki wygląda źle z samymi pompkami
midqard Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 no wlasnie jakie paliwo zalewasz i ile auto ma nalatane... minus w 23 wskazuje na problemy z dostaraczeniem paliwa
michcio1985 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 ostrej gnojówy musiałeś zalać.zlej z baku ten syf,wymień filtr paliwa. wypal jeden zbiornik i podłacz znów pod lapka i patrz co sie dzieje.jak nie pomoże to pompki na stół.
jaca31 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 CAŁY CZAS LEJE NA SHELU, AUTKO MA 212TYŚ PRZEJECHANE NIBY ALE TEGO TO NIKT NIE WIE
banshee Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 sprawdź wtyczki/ połączenia kabelków na pompkach lub kostkę na listwie.
jaca31 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 sprawdziłem wtyczki na pompkach ciasno schodziły to chyba łączy, wymieniłem filtr paliwa i powietrza, przeczyściłem egra i nic dalej bez zmian! nie wiem czy jest możliwe żeby pompki tak szybko padły bo przecież w styczniu korekcje na 13bloku były dobre i bipy chyba zresztą też a za miesiąc taka zmiana, może jescze jakieś pomysły bo sam już niewiem co robić może tą listwe wymienie 170zł na allegro może tam sie coś przerwało a niewiem jak to sprawdzić elektronicznie.[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 17:45_________________________________________________proszę o pomoc!!
ERW0 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 ale tak w ogóle jak sie zachowuje silnik? podajesz wartosci po z vagowaniu fakt jest nie ciekawie ale co sie dzieje z praca silnika?
lukjar7 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 tak jak napisał kolega wyżej, minus oznacz problemy z dostarczaniem paliwa, wyjezdz bak, wymien filtr, zalej do pełna, i stp
jaca31 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be29af39917026f9.html[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:02_________________________________________________to jest log grupy 001[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:03_________________________________________________ PODCZAS PRZYŚPIESZANIA NA 3,4 ORAZ 5 BIEGU W OBROTACH 1800-2100 CZUĆ SILNE WIBRACJE (gałka od biegów i ogólnie trzęsie autem). po przyczyszczeniu egra już prawie nie dymi, zalałem płyn do czyszczenia pompek z motula zobacze czy to coś da [br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:20_________________________________________________tylko skąd takie pogorszenie tych korekcji i bipów w ciągu niespełna miesiąca to mnie najbardzie nurtuje[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:21_________________________________________________na biegu jałowym nic nie trzęsie chodzi równo
banshee Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Może łącznik elastyczny za kolektorem już wywalony i może powodować wibracje.
jaca31 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 jak można sprawdzić czy jest "wywalony"? widać to jakoś ?
banshee Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Czasem zapycha się tak sadzą, że staje się sztywny i nie tłumi drgań, czasem pęka i przepuszcza spaliny oraz brzęczy. Złap za rurę za tym łącznikiem i szarp ją, pukaj pięścią i ciągnij rurę wzdłuż auta - czy wydłuża się i skraca. Powinien bez brzęczenia pracować. Ja u siebie wymieniłem (tematów jest od groma, a wielu pomimo kosztowniejszych wymian nie pozbyli się drżenia) i póki co mam zamiennik bosala. Mamy ten minus, że nasze łączniki są krótkie. Inne marki montują długie łączniki po 20-30cm (np. volvo) i żadne drżenia nie przechodzą na budę. Zakupiłem dla siebie używkę od citroena C5 HDI - w porównaniu z seryjnym jest DUŻO BARDZIEJ elastyczny i latem chciałbym go wspawać zamiast puszki kata.
ERW0 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be29af39917026f9.html[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:02_________________________________________________to jest log grupy 001[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:03_________________________________________________ PODCZAS PRZYŚPIESZANIA NA 3,4 ORAZ 5 BIEGU W OBROTACH 1800-2100 CZUĆ SILNE WIBRACJE (gałka od biegów i ogólnie trzęsie autem). po przyczyszczeniu egra już prawie nie dymi, zalałem płyn do czyszczenia pompek z motula zobacze czy to coś da [br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:20_________________________________________________tylko skąd takie pogorszenie tych korekcji i bipów w ciągu niespełna miesiąca to mnie najbardzie nurtuje[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:21_________________________________________________na biegu jałowym nic nie trzęsie chodzi równo jak chodzi równo przeciez obroty faluja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się