miszcz_kierownicy Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Witam Na Fis-ie wyświetliło mi się żółte (0) i raz piknęło. Przeskanowałem vag-iem i nic nie zostało wykryte. Podpowie mi ktoś co to oznacza? Kiedyś widziałem już posta z takim problemem ale teraz juz nie moge znaleźć. Dzięki za pomoc z góry
marcinos80 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123737.0
miszcz_kierownicy Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123737.0 Koleżko ale ja nie mam żadnego napisu. Tylko ten symbol. Więc przytoczony link mi nie pomaga
wrclaguna Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Klocki od przodu niedlugo do wymiany ale mozesz jeszcze troche pojezdzic
miszcz_kierownicy Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Klocki od przodu niedlugo do wymiany ale mozesz jeszcze troche pojezdzic I teraz kilka pytań jak można: 1. A nie można tego komunikatu jakoś wyłączyć? 2. Długo na tych pokulam się jeszcze? 3. Jeszcze jakiś komunikat się wyswietli od nośnie klocków, że np juz trzeba wymienić ( czy że klocki są na skraju) czy już nic innego się nie zapali? 4. A jaki jest komunikat jak klocki z tyłu się kończą?
ROBERT Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 1. Można , ja poradziłem sobie w najprostszy sposób - obciąłem i i skręciłem razem obie żyły w wychodzącym z klocka przewodzie ( jakbyś coś takiego robił to zauważ z której strony wtyczki go obciąć ) ... można wyłączyć też VAGiem , ale wiem , że kilka innych komunikatów też wyłączysz 2. Jeździj i obserwuj klocki ( ja po zaświeceniu się kontrolki zrobiłem jeszcze około 3 kkm ) 3. Cały czas będzie taki sam ( chyba , że go "obejdziesz" to zniknie ) 4. Z tyłu nie masz czujników
vauxhall95 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 bledu nie bedzie,tak samo jak zapali sie rezerwa to bledu nie masz ze malo paliwa
miszcz_kierownicy Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 1. Można , ja poradziłem sobie w najprostszy sposób - obciąłem i i skręciłem razem obie żyły w wychodzącym z klocka przewodzie ( jakbyś coś takiego robił to zauważ z której strony wtyczki go obciąć ) ... można wyłączyć też VAGiem , ale wiem , że kilka innych komunikatów też wyłączysz 2. Jeździj i obserwuj klocki ( ja po zaświeceniu się kontrolki zrobiłem jeszcze około 3 kkm ) 3. Cały czas będzie taki sam ( chyba , że go "obejdziesz" to zniknie ) 4. Z tyłu nie masz czujników Dziękuję bardzo za konkretne odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się