Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pytanie o pompowtryskiwacze


tomasimo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko , mianowicie czy drgania kierownicy i calej budy na postoju mogą byc spowodowane pompowtryskiwaczami ? Dzis zapytałem sie babki wychodzącej z takiego auta jak ja czy drga jej kierownica a ona na to ze kiedys tak ale po wymianie lub naprawie lub wymianie uszczelniaczy przeszło(nie wiedziała dokładnie , ale na 100% cos z pompkami). I faktycznie jak sprawdziłem kierownica stała i ani drgneła. Czy da sie jakos sprawdzic czy pompki są winne tak , i ile kosztuje wymiana uszczelniaczy lub regeneracja pompek . Dzieki za podpowiedzi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze zapnij Vaga i sprawdz pompki i najlepiej zrób logi i zapodaj na forum wtedy będziemy coś wiedzieć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być od pompek a także poduszek zawieszenia silnika :cool1:

:szukaj: jest o tym , zrób logi statyczne i wrzuć na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana uszczelniaczy pompek 200zł w Krakowie.

Zestaw naprawczy Bosch 30zł do jednej pompki a 125zł w ASO.Uszczelka dekla zaworów 75zł w ASO.

Podepnij najpierw VAGa i zrób logi.

tzn. ktoś to wymienia za 5zł (robota) :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana uszczelniaczy pompek 200zł w Krakowie.

Zestaw naprawczy Bosch 30zł do jednej pompki a 125zł w ASO.Uszczelka dekla zaworów 75zł w ASO.

Podepnij najpierw VAGa i zrób logi.

tzn. ktoś to wymienia za 5zł (robota) :gwizdanie:

Chyba za 50,-/szt. Przecież napisał, że 200,- robota + 4*30,- za uszczelniacze..

tomasimo: Zaloguj grupę 013 i 023 to da jakiś pogląd na stan pompek..

P.S.

Mam VAGa i mieszkam w miejscowości obok Olkusza :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wymieniałem sam :wink4: trzeba mieć tylko troche pojęcia :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Virus, to moze jakis DIY? :gwizdanie:

Nie robiłem fotek a szkoda bo już zmieniałem kilka razy i nie jest to trudna operacja.

Tu macie DIY'a Mastera z fotkami

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...