neku 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 na bagnecie nie ubywa znacząco wiadomo że w każdym trochę ubędzie ale od zmiany do zmiany to nie dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 czyli jedyny problem to noutlafy? czyść ten zawór rób logi a koledzy powiedzą Ci czy czyścić turbine czy co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knipex 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Powiedz jeszcze czy po osiagnieciu 3100 juz wyzej nie idzie czy tez jest brak mocy na chwile,nagle dostaje kopa i znowu dziura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Powinien ciągnąć równo od samego dołu do końca, bez zawahań... Jeżeli jest chwilowy zanik to pewnie kierownice się na chwile przycinają... [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 22:58_________________________________________________ Gdzieś na forum jest spis firm, które regenerują sprężarki używając części tej firmy. I jak dobrze kojarzę to właśnie jedną z nich jest firma z okolic Zielonej Góry. jak byś mi dał tą listę to Też bym poprosił taką listę Pisałem maila do Turbo Tec z Jaworzna odnośnie regeneracji i częsci jakich używaja, to odp że orginalne zestawy naprawcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 tak dokładnie KNIPEX od 3100obr idzie dalej ale bez mocy do 3400 i znowu kop do 4 i dalej juz nie kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knipex 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 To na poczatek wyczysc n75 i sprawdz jak sie zachowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 właśnie podmieniłem z n18 i jest trochę lepiej wchodzi w awaryjny przy 140 anie 120 dodam ze mam trochę zaciętą sztangę od turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 dla mnie turbina jest do czyszczenia (oczywiście po logowaniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 dla mnie wynika z tego co widziałem na kompie bez logów że ewidentnie przeładowuje tak jak pisałem na początku ciekawe że przez rok się tak zabrudziła a do mechanika mam termin dopiero w przyszłym tygodniu także na razie będę jeździł mułem [br]Dopisany: 14 Luty 2011, 15:46_________________________________________________dodam że jak przyśpieszam to słychać mocne zasysanie powietrza a niby wszystkie węże są ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 skoro sztanga sie przycina to turbo do czyszczenia... A dzwiek powietrza zasysanego, to dziura w dolocie chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 mi się też tak wydaje ale wszystkie węże są ok rok temu też tak miałem i jak znalazł się dziurawy wężyk i go wymieniłem to znikneło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 A sprawdzałes gumowy łącznik przy kolektorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 gumowy łącznik? nie wiem gdzie to jest ale starałem się wszystkie węże przejżeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 na górze koło egr-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 taki gruby wąż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 hmm mam identyko problem tylko moja oleju nie puszcza ;pp p.s kolego jakis zdeka dziwny jestes szukasz dziury w d*pie zrob logi wrzuc i Ci koledzy powiedza a nie krecisz i wymyslasz se ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 jakbym mógł zrobić logi to bym zrobił a ty zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 zrobilem i mam turbo do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 ja też sie umówiłem żeby tam najpierw mechanik to turbo rozebrał i zobaczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokson 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Panowie ja może zadam pytanie troche do i nie do tematu. Może by tak turbine czyścić elektrolizą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się