tec 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, kupiłem jakiś czas temu A4 B5 AFN polift 1999 z Niemiec od bliskiej rodziny z pewnym przebiegiem 130 tys. Jedyny mankament to czasami nie zapinający pierwszy bieg (wiedziałem o tym przy kupnie). W zeszłym tygodniu wymieniłem olej w skrzyni na ori i d**a. Jest jak było. Ogólnie to wygląda to tak, że czasami na skrzyżowaniu porostu 1- ka wejdzie do połowy, wtedy muszę albo jeszcze raz wysprzęglic, albo wrzucić 2 i potem od razu wchodzi. Z innymi biegami to tak, że czasami nie chodzą jak w przysłowiowe "masełko" tylko czuć delikatny opór, ale to prawie nie wyczuwalne. Mechanik (pracuje kupe lat w serwisie skody), który wymieniał olej stwierdził, że to prawdopodobnie synchronizator biegu. Powiedział, że jeżeli strasznie to nie przeszkadza w jeździe to nie muszę na razie tego robić. Teoretycznie nic nie powinno się skrzyni stać dopóki w niej nic nie zgrzyta. Tylko mam uważać, żeby zawsze bieg wszedł do końca. Czy ktoś miał podobny przypadek? Bawic się w rozbieranie skrzyni, czy mogę to tak zostawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tec 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Wiem, że na forum jest sporo podobnych tematów. Może ktoś ma jakieś spostrzeżenia lub pomysły co do mojego przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Jak się rozpieprzy całkiem załóż drugą skrzynię. Skrzynie kupisz za 400 - 500zł, a na remont 1000 - 1500zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 dokładnie, niedawno przerabiałem temat, tylko mi wysrał się 3 bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sancho80 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 czyli co, wymiana i sam synchronizator 1 biegu jest taki drogi? ja mam podobnie w b6 avf...mi generalnie nie przeszkadza ale jesli mozna wymienic to wole zeby miec swiety spokoj i komfort ze zawsze 1 wejdzie jak w maselko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Do b5 synchronizator 170zł. jeżeli tylko jeden i nie wiadomo jak przesuwka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Dolicz łożyska, bo je też pasuje zmienić, dolicz olej, bo trzeba czystym zalać, doliczyć robotę, chyba że sam zrobisz i połowę taniej wychodzi kupić drugą skrzynię. Ja mam już 2 w garażu na części i na wiosnę będę próbował bez kupowania gratów złożyć jedną z dwóch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tec 0 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Myślę, że będę jeździł z tym zobaczymy co wyniknie. Jaki typ albo numer skrzyni muszę kopić do mojego AFN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Kolego. Było dużo na ten temat na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się