Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Mułowaty jak jest zimny


sirlesek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) Mam taki problem gdy jest zimny to przez około 10 minut jest tak słaby że praktycznie nie chce ruszyć na jedynce dopiero jak turbo go troszkę pchnie to jedzie ale nie chcę go znów gnieść na zimnym... Auto ma 130 koni i powinno ruszać żwawiej coś jest więc nie tak jak ktoś ma pojęcie co to może być to słucham??? Moją porpozycją z tego co czytałem to czujnik temperatury wody chłodzącej ( ale nie do końca bo wskaźnik na desce mi pokazuje piękne 90 i spadki też pokazuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od nalania najlepszego paliwa, później zastanów się kiedy wymieniony był filtr paliwa. Jeżeli to zrobisz wstaw logi. Co do czujnika G62 jeżeli pokazuje Ci 90 stopni na liczniku nie świadczy to o tym że jest dobry w silniku możesz mieć i 60 stopni - wszystko VAG VAG VAG. Auto może i ma 130 koni ale pamiętaj że to diesel - nie oczekuj że ruszy jak benzyna chociaż i ona w 20 stopniowym mrozie nie jeździ na początku tak jak w lecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimny diesel musi byc mulowaty :polew:

nie wkrecaj bo go inaczej silnik za dlugho nie wytrzyma...diesel poprostu ma to do siebie ze jak jest zimny to nie ma "calej" mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kuli ani z fusów wróżyć nie będziemy, pokaż logi to coś podpowiemy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...