[B5 AFN] Prośba o ocenę moich logów
0

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    -yogos-    0

    Witam.

    Bardzo proszę o spojrzenie na moje logi:

    BS:

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36138.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36137.html

    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36139.html

    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36140.html

    Statyczne:

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36164.html

    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36162.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36158.html

    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36165.html

    Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36157.html

    Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36163.html

    Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36161.html

    Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36160.html

    Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36159.html

    Dynamiczne:

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36150.html

    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36145.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36148.html

    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36147.html

    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36149.html

    Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36146.html

    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36151.html

    Błędów żadnych nie mam, oprócz EGR (jest zaślepiony).

    Wiem już, że mam do wymiany termostat. Musiałem jeździć ostro przez pół godziny żeby zrobić 90st C (80st wg Vaga)do dynamicznych , a i tak przy statycznych temp zaczęła spadać.

    W tym momencie mam dalej wrażenie, że turbo raz wcześniej wstaje, a raz później.

    N75 wymieniony na N18, wężyki podciśnienia nowe.

    Turbo było już na stole ale po odłączeniu od gruszki kierownice chodziły lekko i bez oporu (jak w powietrzu) - ew podejrzewam samą gruszkę bo z nią było ciężko ruszać sztangą.

    Bardzo bym prosił również o ocenę w jakim stanie jest silnik, bo planuję na wiosnę parę zmian (turbo BRD, FMIC, pomp11 , wtryski216).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    przemik    0

    Wymien termostat i podreguluj zaplon.

    Reszta jest dobrze.

    W swietle tego ze masz robic moda i wymieniac sprezarke nic bym nie robil z obecną regulacja cisnienia doładowania (choc wcale nie jest zle).

    Jak bedziesz robił turbo - wywal katalizator.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    -yogos-    0

    Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.

    Rozumiem, że wyregulowanie zapłonu to na podstawie 000BS drugie okienko ? Czy coś zupełnie innego?

    A czy można coś powiedzieć o stanie silnika na podstawie tych logów ? Chodzi mi zużycie mechaniczne

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ciahciah    0

    ambitne plany, aż taki jesteś rajdowiec :kox: nie zapomnij o większych tarczach z przodu

    silnik zdrowy, na jednym logu 001 dynamicznym wykręciłeś 9,5s od 1700-4200obr wiec już miałem pisać że masz mocy ponad przeciętną ale pozostałe logi wypadły gorzej, widocznie 001 robiłeś z górki :) co nie zmienia stanu ze silnik zdrowy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    przemik    0

    ambitne plany, aż taki jesteś rajdowiec, nie zapomnij o większych tarczach z przoduia stanu ze silnik zdrowy

    To ze pakuje lepsze graty nie oznacza, ze chce zrobic 220 KM :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    -yogos-    0

    Jeszcze raz dziękuję , nie spodziewałem się , że tak szybko odpowiecie.

    Mam jeszcze jedno pytanie, a nie chcę zakładać osobnego wątku, bo bym tylko zaśmiecał.

    Czy ktoś z Was jeździł dłużej na turbinach z BRD oferowanych przez olek_wroc ?

    Wg tego co pisze turbiny ma prawie nowe po przebiegu ok 60 tys nie regenerowane.

    Chodzi mi o to, że jest to najbardziej delikatna część planowanych modyfikacji, a autkiem chcę zrobić przynajmniej jeszcze 100-150tys.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members