Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Czarny brudas :) 2.0tfsi quattro :) juz umyte 2 fotki


sienkol007

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie , znalazłem chwile żeby wrzucić parę fotek :) niestety brudne auto , zdjęcia robione do ubezpieczenia , jak będzie ładna pogoda to napastuje niunie i wstawię już zdjęcia możliwe ,że po jakichś modach

Odnośnie autka: rok produkcji listopad 2005 , według VIN 2006.

Przyjechał z Niemiec od pierwszego właściciela , przebieg 140 tyś - sprawdzony potwierdzony :good:

Z wyposażenia posiada:

- kubełkowe fotele

- ksenony

- multifunkcyjną kierownicę

- oświetlenie w podsufitce

- podłokietnik

- felgi oryginalne audi 16

-monochromatyczne lusterko

- podgrzewane fotele

- podświetlenie boczne

- sportowe fotele

- podłokietnik

- hmm coś tam jeszcze ale nie pamiętam :) praktycznie chyba golas :)

-

Planowane mody:

- zderzak przód s-line

- listwy boczne s-line

- audi navigation plus z rns lub zamiennik multimedialny

- felgi na lato 18 s-line - już założone:)

- przyciemniane tylne szyby ( czerń )

i to tyle co mi przychodzi do głowy , jak macie jakieś sugestie dajcie znać co ciekawego można by wymyślić:)

Aha audi ma na znaczek na tylnej klapie czerwone T oraz emblemat ABT , nie wiem czy coś było grzebane ale wydaje mi się ,że zawieszenie jest troszeczke niżej , jeśli chodzi o to czerwone T to raczej nie ma 220 PS bo mam audi TT quattro 225PS i wyraźnie a4 wymięka przy tt.

http://img580.imageshack.us/img580/9315/44182181.jpg

http://img580.imageshack.us/img580/9500/90043142.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/2945/37290132.jpg

P2050259.jpg

P2050256.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna furka, zapodaj tez foty wnętrza :naughty:

A pierwszym modem jakim bym poczynił to ściągnięcie oznaczeń z klapy

Bezawaryjnej jazdy życzę :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczek ABT może być doklejony a soft nie dłubany :gwizdanie:

wszystkie 2.0T mają czerwone T

Witek doszły nas słuchy że jakiegoś nowszego zaperdalacza kupiłeś :naughty::mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwilowo mam jakieś problemy z momentem obrotowym , słabo ciągnie szukam przyczyny , nikt nie chce pomóc i będę na chybił wymieniał cewki , n75 itp ( chyba ,że ktoś pomoże ). Prędkość jest , ale przyśpieszenie gorsze niż w vectrze C 100 PS :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka, silnik krokowy ? znam kilka przypadków gdzie auta ledwo jechały przy usterce tych podzespołów. Poszukaj kogoś z VAGiem może znajdzie błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj z kolegą Adas, miał coś wymieniane odnośnie układu paliwowego, chyba jakiś zawór ciśnienia paliwa, nie do końca wiem jakie miał objawy ale może to jest to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwilowo mam jakieś problemy z momentem obrotowym , słabo ciągnie szukam przyczyny , nikt nie chce pomóc i będę na chybił wymieniał cewki , n75 itp ( chyba ,że ktoś pomoże ). Prędkość jest , ale przyśpieszenie gorsze niż w vectrze C 100 PS :(

Zapewne zawór DV.. Polecam wymienić na najnowszą rewizję 06H 145 710 D..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok , dzięki tak też zrobię , na tą chwilę wymieniłem wszystkie cewki na beru zse033 - co się okazało kable zapłonowe tzn łączące cewkę z przewodem ( ta kostka gdzie są bolce ) jest ułamana i przewody nie za bardzo dochodzą. Czy ktoś wie czy mogę kupić samą końcówkę ewentualnie wszystkie kable bym wymienił tylko potrzebuję nr części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczek ABT może być doklejony a soft nie dłubany :gwizdanie:

wszystkie 2.0T mają czerwone T

Witek doszły nas słuchy że jakiegoś nowszego zaperdalacza kupiłeś :naughty::mysli:

S4 2010 :-) 11 tysia przebiegu ;-) ze wszystkimi dodatkami hah, odbieram z bratem i wrclaguna ofkoz :evil:[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 18:40_________________________________________________

ok , dzięki tak też zrobię , na tą chwilę wymieniłem wszystkie cewki na beru zse033 - co się okazało kable zapłonowe tzn łączące cewkę z przewodem ( ta kostka gdzie są bolce ) jest ułamana i przewody nie za bardzo dochodzą. Czy ktoś wie czy mogę kupić samą końcówkę ewentualnie wszystkie kable bym wymienił tylko potrzebuję nr części

jakbyś miał uwaloną cewkę ( ja jestem już po 3ciej bo głupi nie wymieniłem od razu wszystkich 4ech) to ledwo byś jechał facet a auto chodziło by jak traktor, w 4 cylindrowym jak jeden gar nie pali to jest tragedia no i check engine ofkoz najpierw miga tak z 20-30 sekund a potem na stałe, całym autem oczywiście trzęsie. Jeśli zapieprzasz szybko i nagle powyżej 3000 obr masz zanik mocy to możesz mieć uwalony popychacz pompy paliwa który ja wymieniam na wiosnę (120 zł) jesli masz przebieg ok 70-80 tys km to popychacz JUŻ wymień, cewka wytrzymuje ok 60 tyś km, u mnie wytrzymały ponad 70 u brata ponad 80, wymieniaj od razu wszystkie na raz !!! [br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 18:44_________________________________________________widzę że masz 140 tysia przebiegu to cewki pilnuj i zapisuj kiedy wymieniane a i niedlugo facio drugi rozrząd musisz wymienic mimo ze podają 120 tys, no chyba ze ktos poszedł po bandzie i niedawno wymieniał z duszą na ramieniu, ja mam 70 tys i teraz wymieniam pierwszy raz a wracając do braku mocy jak kolega wspomniał może być zawór DV bo jest plastikowy i mało wytrzymały więc tez pasuje sprawdzic bo upieprzysz turbinę jak bedziesz tak jeździł, pamiętaj o popychaczu pompy tak czy siak bo to słabostka tego silnika,pzdr

p.s. myłeś tą furkę na myjni automatycznej ?? :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak robic s-line zew to i klape z tylu wymienic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...