[ALL B5] Brak doładowania, a luźny pasek ?
0

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Bielak    0

    Witam

    Dzisiaj wstawiłem naładowany na maksa aku do swojej a4 1.9 tdi

    Odpaliłem, pasek piszczał mi przez około 20 minut, potem przestał. Od chwili jak przestal piszczec mineło 5 minut i zgasiłem auto i już nie odpaliłem.

    Dodam tyllko że jak pasek przestal piszczec to na wolnych obrotach kontrolki wariowały tzn zamiast swiecic zarzyły sie.

    chciałbym potwierdzic czy to dlatego iz jest luzny pasek to nie ma ładowania ?

    Pozdrawiam i z gory dzieki

    [br]Dopisany: 24 Luty 2011, 13:33_________________________________________________Dodam jeszcze ze jak odpalilem i stał na wolnych obrotach, to zaczalem krecic kierownica lewo/prawo i wtedy kontrolka ładowania sie zapalala. Pasek był zmieniany w czerwcu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wojtek26    0

    Wymień napinacz paska naładuj aku i powinno byc OK, jezeli nadal bedzie piszczał to zostaje wymiana lub regeneracja altka.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Bielak    0

    No tak ale napinacz był wymieniany w czerwu i to nie na byle jaki bo zapłaciłem ok 250 zł wiec mozliwe ze tak szybko siadł ??

    I czy istnieje taka możliwosc zeby napinacz sie zawiesil ? ze np. nie odbija czy cos takiego ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    siu    0

    1)Skąd wiesz,że aku była naładowany na maksa?

    2)Czym sprawdzałeś jego naładowanie?

    Ja stawiam na uszkodzenie aku co powodowało b.duże obciążenie altka.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    .Pablo.    0

    Jeśli pasek piszczał czyli alternator pracował pod dużym obciążeniem. Sprawdź ładowanie ja stawiał bym na padniety aku, zmierz napięcie na nim .

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ziby00    0

    a sprawdzaleś nacią paska jak piszczał to jest za luzny i ślizgał się po kołach po kolei posprawdzaj jak wyżej ci doradzali a na pewno znajdziesz przyczynę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members