OSA Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 witam , ma problem z gazem , w czasie jazdy zaczął się dławić i przełączył się na pb i juz nie chcę się przełączyć na gaz sygnalizując centralką że pusty zbiornik, gaz zatankowany do pełna. , po zdjęciu węża za filtrem fazy lotnej i podłączeniu na krótko z akumulatora elektrozaworu na reduktorze gaz leci , więc czyżby to był mapsensor kme ps-cc1. dodam że po podłączeniu do komputera wywala błąd "zbyt niskie ciśnienie gazu" , ciśnienie gazu w programie pokazuje cały czas 0.01 po odłączeniu kostki spada do 0, po ponownym podłączeniu znowu 0,01. po zdjęciu wężyka podciśnienia nic się nie zmienia???? ostatnio przy niskich tem. po przełączeniu potrafił się zadławić lub zgasnąć , po przejechaniu kilku metrów dalej jak go przełączyłem było już ok, ale nie wiem czy to będzie miało coś do problemu instalacja akme+reduktor kme silver +wtryski matrix
wojtek26 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Wyglada na mapa a spróbuj na odpalonym programie podac +12 na elektrozawór zeby poszło ciśnienie do wtryskiwaczy, jezeli sie nie zmieni wskazanie to map do wymiany.
OSA Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 diagnoza była trafna, mapsensor dziś wymieniony i już z gazem żadnych problemów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się