Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] (edit.) huczenie łożyska oporowego i drgania na postoju


pokson

Rekomendowane odpowiedzi

Mam "mały" problem, mianowicie gdy wrzucam 3 4 i 5 bieg to słychać jak by huczenie łożyska tyle że przy dodawaniu gazu dźwięk się nasila a gdy puszczam to troche cichnie. Dźwięk jest zależny też od prędkości, im szybciej tym głośniej. Do tego przy jeździe jak np docisnę lub poruszam gałką zmiany biegów (oczywiście jadąc na 3 4 lub 5 biegu. Na 1 i 2 nie sprawdzałem) to dźwięk też się nasila. Na luzie, na postoju nic nie słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jedziesz na tym np 3 biegu i huczy to wcisnij sprzegło i sluchaj czy dalej huczy. Może to łożysko w skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kur.... przepraszam wszystkich... taka głupota... Jutro sprawdze co się dzieje jak wcisnę sprzęgło. A jak dźwięk nie ustanie? Mam nadzieje że to nie skrzynia[br]Dopisany: 28 Luty 2011, 21:50_________________________________________________Sprawdziłem dzisiaj, tak przy około 30km/h zaczyna szumieć. Jak wcisnę sprzęgło to dźwięk dalej słysze tylko troche ciszej niż jak np dodaje gazu. No i dźwięk nasila się wraz z zwiększaniem prędkości. Więc to chyba nie skrzynia. Tylko co to może być :mysli: Możliwe że łożysko w kole?

edit.

Troche potestowałem dzisaj na mieście i do tego huczenia dochodzi jeszcze to że jak wciskam sprzęgło to troche telepie budą i czuje na pedale stukanie. To wszystko ustępuje po chwili albo jak zwiększe obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie łożysko oporowe sprzęgła Ci się sypie

Chyba gorzej :confused4: Dzisiaj na trasie był korek więc troche postałem na luzie i zaczęło się coś dziwnego dziać. Obroty silnika stały w miejscu a zaczęło telepać silnikiem. Wcisnąłem sprzęgło i nalej to samo, do tego na pedale sprzęgła było czuć te drgania i tak jak by metaliczny "chrupot". Nie było to głośne ale slyszalne. Wydaje mi się że to dwumas ;( Co dziwne, sprzęgło nie bierze wysoko. Czemu tak budą mogło zatelepać? Czy coś w dwumasie mogło się zablokować i odblokować? Pytam bo po około minucie telepanie i dźwięk ustały i się nie powtórzyły przez kolejne 130km[br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 18:07_________________________________________________Edytowałem temat z tego względu iż wiem już z kąd dochodzi szumienie... z łożyska oporowego. Do tego chyba dwumas również ;( Na luzie, tepelie silnikiem i słychać tak jak by charczenie. Gdy dodam choć troszke gazu, tak do 1000- 1100 obr. dźwięk i telepanie zanika. Gdy wyłącze silnik i odpale ponownie nie mam problemu z telepaniem. Po przejechaniu około 200 km problem znowu się pojawił i takie same objawy. Dodam że przy wciśnięciu sprzęgła jest tak samo tylko jak by troche miej telepie. Oczywiście i za drugim razem po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Teraz pytanie do was, czy to na pewno dwumas i sprzęgło? I jak długo można tak jeździć? Ptyam bo do polski wybieram sie na wakacje dopiero i chciałem w pl wszystko naprawić.

ps. http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-vw-passat-1-9tdi-101km-avb-i1464079338.html Taki zestaw dobry? Szukałem firmy LUK ale nie mogę znaleźć, a gdzieś na forum czytałem że LUK lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...