Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Lecho Mini Sec - funkcja przełączania na benzynę przy małych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio słyszałem od pewnego magika związanego z instalacjami LPG speca od Staga i Lecho - że istnieje taka funkcja w Stagu i w moim Lecho, która zapobiega gaśnięciu auta przy dojazdach do skrzyżowań na sprzęgle ... mianowicie, wystarczy uruchomić funkcję minimalnych obrotów na gazie. Jeżeli obroty spadną np poniżej 700 to wtedy przełączy się na chwilę na benzynę a potem po wejściu powyżej np 850 obrotów spowrotem jest praca na gazie. Kontrolki na centralce pokazują jakby silnik cały czas pracował na gazie słychać tylko załączający się zawór w butli lpg.

Czy ktoś o czymś takim słyszał i jak to się ma w praktyce takie przełączanie co 3 minuty (bo średnio co tyle się staje w mieście) na silnik itd ...

Opublikowano

Ostatnio słyszałem od pewnego magika związanego z instalacjami LPG speca od Staga i Lecho - że istnieje taka funkcja w Stagu i w moim Lecho, która zapobiega gaśnięciu auta przy dojazdach do skrzyżowań na sprzęgle ... mianowicie, wystarczy uruchomić funkcję minimalnych obrotów na gazie. Jeżeli obroty spadną np poniżej 700 to wtedy przełączy się na chwilę na benzynę a potem po wejściu powyżej np 850 obrotów spowrotem jest praca na gazie. Kontrolki na centralce pokazują jakby silnik cały czas pracował na gazie słychać tylko załączający się zawór w butli lpg.

Czy ktoś o czymś takim słyszał i jak to się ma w praktyce takie przełączanie co 3 minuty (bo średnio co tyle się staje w mieście) na silnik itd ...

w stagu taka funkcja nazywa sie "minimalne obroty na gazie"...

natomiast proponuje ogarnac instalacje lpg wtedy nie bedzie gasl... szkoda benzyny...

Opublikowano

Moim zdaniem zbędna funkcja przy dobrze skonfigurowanej instalacji. Nie będzie Ci gasł w mieście jeżeli ten magik Ci ja dobrze skonfiguruje, tak jak wyżej szkoda benzyny ;)

Opublikowano

No tak tylko, że czterech polecanych asów już próbowało i problem znikał jedynie na jakiś czas :) wszyscy zrzucają winę na silnik że coś jest nie tak i twierdzą, że nie są specjalistami i żeby auto zdiagnozował typowy mechanik najlepiej spec od VAG - i taki też diagnozował i powiedział, że to wina gazu a nie benzyny :) i tak koło się zamyka, w końcu sam kupiłem interfejsy i sam zaczełem diagnozować nadrukowałem prawie książkę informacji i instrukcji serwisowych he i nic ...

Może ktoś z pomorza poleci mi jakiegoś dobrego magika od LPG w takim razie ? :)

Opublikowano

Witam

Poprawnie pracujący silnik na BP nie schodzi poniżej 800 obrotów i nie buja obrotami. Schodzi płynnie do obrotów biegu jałowego i tak trzyma. Po prawidłowym skonfigurowaniu LPG nie może być inaczej.

Ale skoro jest tak faktycznie to potrzebujesz pomocy .

Ale żebym ja musiał Ci polecać Twojego ziomka to obciach (nie korzystasz z zasobów forum).

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=2845

Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego pokaż zdjecia spod maski i screeny z ustawieniami LPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...