Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Gwintowane zawieszenie MTS-Technik- jak zamontowac?


bartek789456

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przyszło mi właśnie dzisiaj zamówione od Mapeta gwintowane zawieszenie MTS.

http://www.mapet-tuning.com/sklep/audi-sedan-avant-p-1256.html

Będę się jutro próbował pomęczyc i to zamontowac- tylko mam pytanie odnośnie dolnego kielicha z orginalnych amorów. Czy ten kielich trzeba przełożyc na tego mojego gwinta czy nie (jeśli wogóle da się go przełożyc)? Nie zmieniałem nigdy nawet zwykłych amortyzatorów więc stąd to pytanie. Z tego co wiem to górny kielich i cała reszta wszystko się wkłada jak jest. Czy jest to trudna operacja wogóle taka wymiana całego zawieszenia wraz ze sprężynami? Jeśli ktoś to robi prosze o jakies porady :) pzdr :hi:[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 16:03_________________________________________________Juz się z tym uporałem- temat można uznac za zamknięty chyba, że ktoś miałby jakieś pytania co do montażu mts-ów. Pzdr :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tyl wyjety bez zdejmowania kol haha zapiekly sie nie ma jak sciagnac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kanalu wyszlo a kola ostro zkatowane mlotkami z kazdej pozycji ani drgna trzeba bedzie psikac dwa dni wczesniej zanikm 18 zaloze i gwint skrecany bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwa górne musisz wypiąc- tylko bardzo ciężko śrube jest tą wybic. Trzeba byc cierpliwym psiukac jakimś specyfikiem i mloteczek do rączki i stukac nie za mocno z cierpliwością w końcu pójdzie. Mi sie ze dwie godziny zeszło z samym wybiciem tego- tak była zapieczona. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak były wymieniane wahacze po przelocie 270k km to gdyby nie palnik to nawet jakiś radykalny szyita obwieszony bombami nie był by w stanie rozdzielić tych elementy :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No grzanie tez trochę nie za bardzo zeby nie przegrzac bo metal zmienia właściwosci. Największą robote robi cierpliwośc. Można tez kilka dni wcześniej wd-40 zaaplikowac. Po odkręceniu nakrętki nakręcic na poczatek gwintu spowrotem ją a nawet dwie by przy uderzaniu młotkiem się nie rozbiła śruba. I psiukac i stukac w śrube- można też w koło obstukiwac delikatnie. W końcu pójdzie. Przy mojej pierwszej wymianie w poprzednim aucie nie byłem cierpliwy i za mocno nawalalem, ze się śruba rozbiła że ją musiałem ucinac. Przed wymianą też sie zaopatrzyc trzeba w nową śrube i nakrętke bo ta napewno stara bedzie uszkodzona. :oczko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...