Skocz do zawartości

bartek789456

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek789456

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartek789456

0

Reputacja

  1. No mialem w poprzednim aucie chrom na metry : Z daleka nawet spoko i dla tych co się bardzo nie znają łykali ze audi oryg. tak ma heh.. Ale jednak oryginał to oryginał <Siła> )
  2. Powitać. Nareszcie chrom już u mnie na aucie ) Opis bardzo pomogł. Bułka z masłem- da się to zrobić samemu. Trochę robota przeraża, wycinka tych szyb ciężka sprawa ale na spokojnie wszystko idzie. Jedna uszczelkę lekko uszkodziłem ale duzo kleju dałem i dobrze jest. Cholernie cieżko jest to wyciać.. w moim przypadku pomogł troche noż do tapet. Lepiej jest troche popodcinać reszte drutem wycinać. Rece do dziś poprzecinane mam heh. Ale efekt jest warto sie pomeczyć i założyć. Dzieki za wstawkę bez niej cieżko by było się do tego zabrać. pzdr
  3. Ja miałem inny problem kilka dni temu. Na otworzonej centralce bagażnik sam sie otwieral co 3 s bylo bzyk, bzyk i bzyk. Rozebralem to wszystko na drobne czesci i miałem tam wodę.. wysuszyłem i dobrze na razie. Mogłem tam dac troche silikonu pod tą gume ale moze sie wiecej nie powtorzy jak tak zapodam. Pzdr "))
  4. Chłopaki a te dystanse z allegro będą pasować? http://allegro.pl/impregnowane-dystanse-mdf-audi-a3-a4-i1700034291.html za 3 tyg bede sie brał za przednie drzwi chce tam 16-stki wsadzic i nie wiem czy sobie z tym poradze.
  5. no bylo tylko mokre nic nie kapało.. oj dobrze, ze tylko rura sie poluzowala nic powaznego.. bo jestem w szwajcarii teraz i musialbym zabecelowac sporo jakby bylo cos nie tak z turbina. pzdr
  6. Już znalazłem przyczynę. Wymienialem w tamtym roku rozrząd i nie dokrecili mi mechanicy dobrze tą rure co wchodzi w turbine ta na dole i sie rozłączyło. Był w niej olej a strasznie mały dostęp do niej jest od góry i nic nie czysciłem tylko założyłem i juz jest ok. Juz nie kopci wszystko ok. Jak zassał troche oleju nic sie nie stanie? W sumie tylko z 1 km zrobiłem jak to sie popsuło. Dzięki za odpowiedzi mimo to chłopaki
  7. Witam! Dzisiaj pojawil mi sie taki problem. Otóż strasznie mi kopci i silnik szarpie nie ma siły powyzej 1 tys. obrotów..Pali normalnie, na biegu jalowym chodzi normalnie- a jak dodam gazu kopci i cos jakby swiszczało w turbinie. Zaraz sprawdze węże od turbo czy wszystkie szczelne. Co to moze byc Panowie? Turbina do wymiany czy jakis przewod pękł i łapie lewe powietrze?
  8. No na kozie nie telepało.. tylko bujało. Wiec masz telepanie troche ale za to nie buja.. heh. Te Polskie drogi
  9. Dawno go załozyłeś? Bo ja na poczatku mialem tak na mtsie tak samo. ale teraz cos mniej trzesie noi troche sie przyzwyczaiłem i powiem, ze jakos nawet lepiej mi sie jezdzi jak na ori.
  10. To mogę spac spokojnie bo ja przewrazliwiony jestem. Czeka mnie dluga trasa i chyba przez too. Dzieki za podpowiedz. Pzdr
  11. To podpowie ktoś czy nic nie bedzie moim pompowtryskom po zalaniu tego mobila 1 esp formuła z normą 507. Bo gdzies wyczytałem, ze producent zaleca "Wszystkie silniki VW z wyjątkiem silników z układem wtryskowym Unit-Injector / pompowtryskiwaczem TDI bez Longlife Service i bez DPF z lat 1999-2003 oraz R5/V10-TDi wcześniejsze niż modele roku 2006. Nic sie nie stanie bo mam taki zalany?
  12. napisane moze byc ale nie koniecznie prawdą ehh. Olej już zalany i mam nadzieje, ze nic sie nie zj**ie
  13. Kupiłem dzisiaj olej bo czas na wymianę Mobil 1 ESP Formula 5W-30 z norma 507.00. Dobry bedzie?? bo taki mi w sklepie dał do pompowtrysków. Ale moje troche stare autko i nie ma chyba tego DPF. Ale jednorazowa taka wymiana nic sie nie bedzie działo?? Bo z tego co jest napisane na górze to polecacie też do silników AJM?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...